Poşta zăpăceşte clujenii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Arondarea mai multor străzi din centru la oficiile poştale de lângă gară şi de pe strada Moţilor creează probleme tuturor. Conducerea Poştei Române a decis descongestionarea Oficiului Poştal 1 şi arondarea mai multor străzi din centru altor oficii.

Modificarea nu e deloc pe placul clienţilor, mulţi reclamând faptul că sunt plimbaţi de la un oficiu la altul. „Schimbarea a fost făcută în toamna anului trecut. Am luat măsura pentru a eficientiza distribuirea către clienţi”, a explicat Stelian Suciu, directorul de operaţiuni al Direcţiei Regionale de Poştă Cluj. „La Oficiul Poştal 1 era foarte mare aglomeraţie. La fel şi în Mărăşti. Tocmai de aceea, am arondat unele străzi din centru la alte oficii”, a precizat şi Daniela Filimon, şeful Oficiului Judeţean de Poştă Cluj.

Au aflat întâmplător

Măsura i-a zăpăcit pe cei mai mulţi dintre clienţi, în special pe cei care locuiesc în centru, în zona Primăriei. Obişnuiţi, de zeci de ani, să îşi ridice corespondenţa de la Oficiul Poştal 1, aceştia s-au trezit că sunt trimişi pe strada Moţilor.
 
„Nici acum nu s-a obişnuit lumea. Oamenii vin la noi nervoşi că sunt plimbaţi. E nebunie în continuare. Mai ales cei de pe străzile Eminescu, Alecsandri, cele din zonă, care mergeau tot pe strada Regele Ferdinand, sunt revoltaţi”, spune una dintre angajatele Oficiului Poştal 7, de pe strada Moţilor. Nici la oficiul de la gară, situaţia nu e diferită. „Recent am fost transferaţi aici, dar am aflat întâmplător”, spune Elena Lăcătuş.

În replică la acuzaţiile clienţilor, şeful Oficiului Judeţean de Poştă Cluj afirmă că toate modificările au fost anunţate încă de anul trecut. „Am pus afişe la fiecare oficiu poştal. Nu pot să înţeleg de ce sunt în continuare probleme”, a spus ea.

Pogram prea scurt

O altă nemulţumire a clienţilor oficiului poştal de pe strada Moţilor este legată de programul de lucru, de la 9.00 la 16.45.
„Trebuie să îmi iau liber de la serviciu de fiecare dată când am probleme”, se plânge Vasile Săucan. „E singurul oficiu la care nu avem program până seara. Acum căutăm soluţii de rezolvare a problemei. În curând, programul va fi prelungit”, a dat asigurări Daniela Filimon.

Vasile Săucan, fost client al OP 1
„Trebuie să îmi iau liber de la serviciu de fiecare dată când am probleme”

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite