Poşta împiedică Festivalul "Enescu" să ajungă pe CNN
0Promovarea ediţiei 2007 a Festivalului "George Enescu" pe postul CNN este întârziată de compania Poşta Română care a pierdut coletul cu spoturile publicitare trimise de Artexim, care se
Promovarea ediţiei 2007 a Festivalului "George Enescu" pe postul CNN este întârziată de compania Poşta Română care a pierdut coletul cu spoturile publicitare trimise de Artexim, care se ocupă de organizarea Festivalului "Enescu". Potrivit Artexim, comunicarea Festivalului "George Enescu" pe CNN International şi CNN Online ar fi trebuit să înceapă cel târziu la data de 12 martie, însă, dintr-o "totală lipsă de profesionalism", coletul cu spoturile publicitare pentru promovarea manifestării a fost pierdut de serviciul EMS al Poştei Române. "Artexim a plătit o sumă considerabilă şi coletul ar fi trebuit să ajungă la destinaţie în 48 de ore, însă nu a ajuns nici măcar după 10 zile de la expedierea lui. Luând legătura cu Poşta Română, răspunsul oficial a fost: <> ", transmite Artexim. În urmă cu câteva săptămâni, MCC şi Artexim anunţau că ediţia din acest an a Festivalului "George Enescu", care se va desfăşura între 1 şi 23 septembrie, va fi promovată pe CNN, Mezzo, Euronews şi Radio France International, în urma unor parteneriate semnate între aceste instituţii media.