Poşta Română îşi face reclamă de 26 milioane de lei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Poşta Română a organizat o licitaţie publică pentru încheierea unui acord pe patru ani privind achiziţionarea de servicii de publicitate, având alocat un buget total de 26,74 milioane de lei

Poşta Română a organizat o licitaţie publică pentru încheierea unui acord pe patru ani privind achiziţionarea de servicii de publicitate, având alocat un buget total de 26,74 milioane de lei pentru aceste activităţi. Poşta Română a iniţiat, prin intermediul Bursei Române de Mărfuri, în calitate de consultant-organizator, licitaţia deschisă pentru încheierea unui acord-cadru pe patru ani pentru achiziţionarea de servicii de publicitate. Contul de publicitate al Poştei Române va fi împărţit pe trei secţiuni, şi anume servicii de creaţie, servicii de producţie audio-video şi servicii de producţie.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite