Paula Hotea a terminat Automatica şi face carieră în publicitate
0Paula Hotea lucrează din 1995 în publicitate. În prezent este Client Services Director Saatchi&Saatchi şi spune că şi-a construit cariera învăţând ce înseamnă munca în echipă. "Am intrat
Paula Hotea lucrează din 1995 în publicitate. În prezent este Client Services Director Saatchi&Saatchi şi spune că şi-a construit cariera învăţând ce înseamnă munca în echipă.
"Am intrat în publicitate dintr-o întîmplare fericită, aş spune. Un bun prieten de-al meu m-a sunat şi m-a invitat la un interviu la Graffiti/BBDO. Nici nu ştiam ce înseamnă o agenţie de publicitate la acea vreme! M-am dus, am trecut interviul, m-am angajat şi am rămas în industrie până acum. şi probabil că nu am să plec prea curând. Mi-a intrat în sânge, este cea de-a doua mea casă. Este solicitant. Câteodată vrei să îţi iei lumea în cap, să nu mai ştii de nimic: de clienţi, de colegii artişti, de şefi, de spoturi. Am încercat să plec din publicitate. Am rezistat doar o scurtă perioadă de timp şi m-am reîntors", spune Paula Hotea. Ea crede că "nu există un produs publicitar care să poarte semnătura unui singur om, pentru că tot ce se vede la televizor, în presă, pe stradă sau se aude la radio este munca unei întregi echipe". Paula Hotea a făcut parte din echipa care a dezvoltat noile campanii la cafeaua Selected, dar a lucrat şi la alte campanii publicitare celebre, cum ar fi cea pentru berea Silva sau pentru lansarea vinului Rai de Murfatlar. "Trebuie să ai dăruire şi pasiune pentru această profesie. Trebuie să ştii să comunici cu oamenii. Trebuie să fii curios, să vrei să afli, să înveţi, să evoluezi. Nu este o meserie pe care să o practici între orele 9 17. Oamenii buni din publicitate nu au neapărat studii de specialitate. Eu, de exemplu, am terminat Facultatea de Automatică. Acum însă lucrurile s-au mai schimbat. Există facultăţi de comunicare, există cursuri de publicitate în diverse alte facultăţi (Jurnalistică, Universitatea de Artă, Arhitectură etc). şi totuşi învăţământul de specialitate din România nu se ridică încă la standardele din străinătate. Din păcate, oamenii pe care eu i-am cunoscut în ultimii ani, care au absolvit astfel de şcoli, nu aveau nici măcar o bază a noţiunilor elementare de publicitate sau de marketing. Să fie de vină oare ignoranţa lor? Să fie oare de vină sistemul de învăţământ?", a mai spus Paula Hotea.