"Paporniţele" fac carieră pe podiumuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Toamna aceasta, casa de modă Louis Vuitton, cunoscută mai ales pentru linia de marochinărie de lux, a prezentat în cadrul "Săptămânii modei de la Paris" ultimul tip de geantă/sacoşă, care e

Toamna aceasta, casa de modă Louis Vuitton, cunoscută mai ales pentru linia de marochinărie de lux, a prezentat în cadrul "Săptămânii modei de la Paris" ultimul tip de geantă/sacoşă, care e leit cu cel cu care ne-am obişnuit de prin pieţele noastre.
Modelul trezeşte probabil oarece amintiri cu iz de murături oricărei românce puse faţă în faţă cu această inovaţie. Din fericire însă, compatrioatele noastre nu vor trebui să se înscrie pe vreo listă de aşteptare pentru a putea achiziţiona ultimul tip de geantă Louis Vuitton, căci o simplă călătorie la piaţă rezolvă pe loc această problemă. Astfel, renunţând la o sticlă de suc de 0,5 l în valoare de 20.000 de lei vechi, oricine poate fi accesorizat potrivit ultimelor tendinţe în modă şi se poate afişa fără grijă de acum încolo, în orice local şic din (Micul) Paris. Cum o geantă Louis Vuitton din material textil costă în medie cam 350 de euro, un calcul simplu ne dovedeşte că o admiratoare a acestui produs care acceptă să renunţe la celebrul logo şi-ar putea cumpăra nu mai puţin de 621 de astfel de sacoşe în diverse variante de culori pe care le poate asorta după pofta inimii, schimbând aproape două pe zi.
Am stat de vorbă cu două doamne care cumpără uneori genţile Vuitton, dar care, nefiind niciuna mare admiratoare a acestei linii de produse, pot fi şi obiective. Cum amândouă sunt foarte la curent cu ultimele tendinţe în design, părerea lor ne-a ajutat puţin să ne clarificăm gândurile răvăşite de ineditul acestui obiect vestimentar. Venera Arapu apreciază sacoşa Vuitton ca pe o idee îndrăzneaţă, iar referitor la calitatea ei, nu are nicio rezervă. Cât priveşte segmentul de public căruia ar putea să i se adreseze, el este unul format din "oameni care nu pot să trăiască fără produse intens mediatizate, şi nu sunt puţine persoane care se încadrează în această categorie". Fire care iubeşte "mai mult nepotrivirile decât potrivirile", după cum se autodefineşte, ea declară că şi-ar cumpăra o sacoşă care i-ar plăcea, de oriunde, inclusiv de la piaţă. Pe de altă parte, i s-ar părea deplasată o situaţie în care ai putea purta o astfel de geantă, şi nu produsul în sine. Maria Marinescu, pe de altă parte, nu este mare amatoare de genţi Vuitton, dar crede că sacoşele respective sunt o idee haioasă. Deşi nu ar merge atât de departe încât să îşi cumpere o sacoşă de plajă chiar de la piaţă, nu ar plăti atât de mult pe o geantă de firmă atât de asemănătoare cu o sacoşă de piaţă, declară ea. Sacoşele nu ar trebui cumpărate de la Vuitton, ci de la magazine "no name", este ea de părere.
Nu ne îndoim însă de succesul în viitorul apropiat al acestui nou produs, căci, aşa cum până şi site-ul vogue.co.uk recunoştea, "pune un logo Louis Vuitton pe orice vrei şi sigur o să placă"...

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite