Ouă publicitare
0Un lanţ de supermarketuri din Japonia a început, în această săptămână, să vândă ouă cu publicitate pe coajă, ultima găselniţă menită să influenţeze gospodinele care, potrivit
Un lanţ de supermarketuri din Japonia a început, în această săptămână, să vândă ouă cu publicitate pe coajă, ultima găselniţă menită să influenţeze gospodinele care, potrivit studiilor, hotărăsc meniul zilei în timp ce se plimbă prin raioanele magazinelor. Primele ouă publicitare, care laudă "pastele chinezeşti cu pui", şi-au făcut apariţia joi în supermarketuri. Procedeul, inventat în SUA, a fost introdus în Japonia de către agenţia de publicitate Sunny Side, care a semnat un parteneriat cu Asociaţia japoneză a producătorilor de ouă. "Imprimând publicitate direct pe coaja ouălor, putem inflenţa direct gospodinele care hotărăsc meniul în timp ce îşi fac cumpărăturile, a explicat Sunny Side Up, într-un comunicat. Potrivit agenţiei, circa 60 de firme, de la fabricanţi de jucării la fabricanţi de alimente sau cosmetice, s-au arătat interesate.