"Noaptea Devoratorilor de Publicitate" începe prima oară din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pentru prima dată în cei 26 de ani de istorie a NDP, evenimentul va fi lansat în alt oraş decât Parisul "Noaptea Devoratorilor de Publicitate" este, pentru specialiştii din domeniu, dar

Pentru prima dată în cei 26 de ani de istorie a NDP, evenimentul va fi lansat în alt oraş decât Parisul

"Noaptea Devoratorilor de Publicitate" este, pentru specialiştii din domeniu, dar nu numai pentru ei, cel mai important şi aşteptat eveniment de gen al anului. Ajunsă la cea de-a 12-a ediţie, această veritabilă sărbătoare a celor pasionaţi de clipuri publicitare oferă, în 2007, românilor, o surpriză.

În această seară, la Sala Polivalentă din Bucureşti va fi lansat, în premieră mondială pentru acest an, evenimentul "Noaptea Devoratorilor de Publicitate". Este pentru prima dată, în istoria de 26 de ani a acestui adevărat "festival" al domeniului, când el este lansat în alt oraş decât Paris.

"Noaptea Devoratorilor de Publicitate" a devenit deja o tradiţie pentru români şi reuşeşte să câştige de la an la an mai mulţi participanţi. Şi asta datorită atmosferei incendiare care domină nopţile lungi ale devoratorilor de clipuri pentru reclame, nopţi în care se îmbină perfect buna dispoziţie, creativitatea şi pasiunea pentru publicitate. În 2007, "Noaptea Devoratorilor de Publicitate" va fi una a premierelor, deoarece tot montajul evenimentului a fost realizat exclusiv în România, lucru care demonstrează aprecierea de care se bucură în perioada actuală industria publicitară românească. Creativii români îşi vor demonstra încă odată valoarea în cadrul unui moment special din seara evenimentului, care va fi alocat publicităţii româneşti.

Invitaţi de marcă

În această noapte, românii îi vor avea ca oaspeţi pe marii producători ai "Nopţii Devoratorilor de Publicitate" din toată Europa, de aceea organizatorii şi iniţiatorul acestui spectacol, renumitul Jean Marie Boursicot, pregătesc un megaeveniment care să depăşească aşteptările participanţilor.

În deschiderea serii, va mixa Dj-ul parizian Thomas Lecuyer, care va fi urmat de un concert al trupei Sensor. Numărul spectatorilor este estimat la 7.000, iar preţul unui bilet este de 25 RON. Organizatorii aşteaptă pasionaţii domeniului la doza anuală recomandată de publicitate, distribuită la NDP, spectacolul care promovează arta advertisingului ca pe o formă neconvenţională de divertisment şi care reuşeşte să creeze în permanenţă noi pasionaţi de publicitate.

Producătorul general al evenimentului este Dan Chişu, cel care de ani de zile se implică în organizarea nopţii clipurilor şi care, prin consecvenţa şi pasiunea sa pentru NDP, a devenit "părintele" devoratorilor din domeniu. La nivel naţional, urmează apoi alte opt reprezentaţii "Noaptea Devoratorilor de Publicitate", care vor fi programate pe litoral, în perioada iulie-august.

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite