Ministerul Transporturilor si Turismului si-a facut hot line pentru reclamarea hotelurilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Persoanele plecate in vacanta au la dispozitie un numar de telefon la care pot face reclamatii, sesizari sau observatii cu privire la serviciile oferite de hoteluri sau alte unitati de cazare. Numarul

Persoanele plecate in vacanta au la dispozitie un numar de telefon la care pot face reclamatii, sesizari sau observatii cu privire la serviciile oferite de hoteluri sau alte unitati de cazare. Numarul de telefon este 021/410.12.95 si poate fi apelat, cu tarif normal, in fiecare zi, intre orele 8-18. Serviciul a fost pus la dispozitia cetatenilor incepand de ieri de catre Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului, prin Directia de Autorizare si Control din cadrul institutiei. "Scopul acestui program interactiv consta in a raspunde prompt la solicitarile primite", se arata intr-un comunicat al MTCT.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite