Majorarea taxelor ar fi o lovitură dură pentru afaceri - Revista presei economice

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Presa economică de astăzi scrie despre efectele majorării taxelor pentru mediul de afaceri, procentul de externalizare a proietelor de recrutare sau metodele de promovare pentru creşterea notorietăţii. Printre alte subiecte, marketingul experenţial este mult mai ieftin decât marketingul tradiţional, iar în 2009 s-au închis peste 100 de bănci în SUA.


Majorarea taxelor ar fi o lovitură dură pentru afaceri.

Într-o perioadă în care ţări precum Germania trec la reducerea impozitelor, autorităţile de la Bucureşti se gândesc ce taxe să majoreze de anul viitor, ignorând semnalele mediului de afaceri. Mariana Gheorghe, 53 de ani, directorul general executiv al Petrom, cel mai mare contribuabil la buget, spune că nu-şi doreşte nicio majorare de taxe, mai ales în contextul în care multe ţări iau în calcul reducerea taxelor şi impozitelor ca răspuns în faţa crizei, scrie Ziarul Financiar.

Doar 5% dintre companii îşi externalizează proiectele de recrutare.
Aproape 95% dintre companiile de pe piaţa locală recrutează pe cont propriu, potrivit unui studiu realizat de firma de cercetare Daedalus Millward Brown. Firmele care au făcut angajări s-au orientat anul acesta către metode de recrutare bazate pe recomandări interne sau spre alte surse mai puţin costisitoare. În prezent, doar 25% dintre firmele mari continuă să apeleze la metode alternative de recrutare, anunţă Business Standard.

De ce îşi face netul reclamă pe TV.  Un posibil răspuns dat de reprezentanţii agenţiilor digitale şi de media este acela că TV-ul rămâne principalul canal atunci când se urmăreşte creşterea notorietăţii. Iar migrarea audienţei către online începe să schimbe regulile jocului de planificare. În ultima vreme, în calupurile publicitare încep să-şi facă loc, printre detergenţi, iaurturi şi şampoane, produsele online, iar obiectivul este creşterea interacţiunii cu brandul. “Ca advertiseri, eram învăţaţi să ne cumpărăm audienţa: trimiteam mesajul către marele public folosind mass-media, TV-ul fiind dominant, notează Money.

Marketingul experenţial - creativitate pe bani puţini. În contextul economic actual, când bugetele de marketing au scăzut, companiile se gândesc de două ori înainte de a lua o decizie, în această privinţă, acestea devenind deschise la orice înseamnă creativitate care se reflectă în costuri, potrivit agenţiei de marketing experenţial Roddia. Astfel, acum, există companii care investesc mai mult în acest tip de comunicare decât în anii trecuţi, iar acestea sunt foarte diferite din punctul de vedere al domeniului de activitate. Lucrăm mai ales cu multinaţionale, industriile fiind foarte diferite, de la industria agricolă până la cea farmaceutică", a declarat, pentru Curierul Naţional, Iulia Sîrbu, Operations Director din cadrul Roddia.

Peste 100 de bănci închise în SUA, în 2009.
Autorităţile de reglementare din SUA au închis peste 100 de bănci anul acesta, situaţie care reprezintă o premieră pentru perioada scursă după 1992. Şapte bănci - trei din Florida şi câte una din Georgia, Wisconsin, Minnesota şi Illinois, au fost închise, vineri, potrivit anunţului făcut de Federal Deposit Insurance Corp. (FDIC). Una dintre băncile în cauză este "Partners Bank of Naples" din Florida, iar "Stonegate Bank" din Fort Lauderdale a decis să-şi asume depozitele acesteia, de circa 64,9 milioane de dolari, conform anunţului FDIC, scrie Bursa.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite