MOL investeşte 12 milioane de euro în extinderea reţelei de benzinării

0
Publicat:
Ultima actualizare:

MOL România intenţionează să investească în acest an 12 milioane de euro în extinderea şi optimizarea reţelei, prin construirea a opt noi benzinării şi re-branduirea şi integrarea

MOL România intenţionează să investească în acest an 12 milioane de euro în extinderea şi optimizarea reţelei, prin construirea a opt noi benzinării şi re-branduirea şi integrarea staţiilor preluate de la Petrom, în luna noiembrie a anului trecut, informează compania. "Cota de piaţă MOL România a crescut la 14,4% în 2006, MOL fiind al doilea jucător pe piaţa românească de profil în ceea ce priveşte volumul de vânzări retail de carburant", precizează un comunicat al companiei, care face referire la rezultale preliminare ale MOL, în 2006. Potrivit acestuia, veniturile rezultate în România din vânzările magazinelor din benzinării au crescut cu 24,4%, mai rapid decât creşterea, anul trecut, cu 10% a cererii de bunuri de consum. "Am avut un an foarte bun, în care am crescut organic. Aşteptăm rezultatele finale pentru anul 2006, dar cele preliminare ne arată că MOL România este o companie puternică, în creştere pe piaţa din România", a declarat Zsolt Szalay, CEO MOL România. În acest moment, MOL operează în ţara noastră o reţea formată din 121 de benzinării. "MOL România îşi va concentra activitatea pe divizia de retail, urmărind eficientizarea maximă a reţelei de benzinării, acoperirea naţională corespunzătoare, creşterea numărului de carduri de carburanţi, fidelizarea clienţilor existenţi şi câştigarea unor clienţi noi printr-un portofoliu de produse şi servicii de o foarte bună calitate", precizează compania.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite