Loganul, piesă de bază în strategia Renault

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Conform strategiei anunţate joi de preşedintele Renault, Carlos Ghosn, Loganul rămâne una dintre piesele importante în dezvoltarea grupului pentru următorii trei ani. Ghosn a anunţat lansarea a

Conform strategiei anunţate joi de preşedintele Renault, Carlos Ghosn, Loganul rămâne una dintre piesele importante în dezvoltarea grupului pentru următorii trei ani. Ghosn a anunţat lansarea a 26 de modele noi până la sfârşitul anului 2009, între care şi Logan Estate, cu 5 şi respectiv 7 locuri, în cursul acestui an. Conform presei franceze, preţul de bază este de 8.250 euro, iar modelul va fi lansat în toamnă, la Salonul de la Paris.
Vânzările grupului francez au crescut în 2005 cu 1,9%, ajungând la 41,33 miliarde euro, în timp ce veniturile de la companiile asociate - Dacia şi Samsung - au crescut cu 35%, la 2,59 miliarde euro. Compania a vândut anul trecut 2,53 milioane de autovehicule Renault, Samsung şi Dacia, în condiţiile în care cererea europeană s-a redus cu 5,4%, la 1,8 milioane autovehicule. În schimb, vânzările pe pieţele extraeuropene au crescut cu 21,2%, ajungând la 700.000 de maşini. De la lansarea sa, în septembrie 2004, Logan a fost vândut în peste 167.000 de unităţi. Modelul e produs şi în Maroc, Rusia şi Columbia, şi este vândut în 40 de ţări. La începutul lunii februarie, Loganul a fost lansat şi în Bulgaria, la un preţ de 6500 euro, iar vânzările ar putea ajunge la 2.500 unităţi.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite