Locul de muncă, o provocare continuă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mihai Hălmăgianu, directorul Audi România, este de părere că un bun manager trebuie să fie întotdeauna un profesionist desăvârşit şi să evite compromisurile. Hălmăgianu nu suportă autosuficienţa şi crede că a fi profesionist ţine în primul rând de cât de mult eşti dispus să te implici în activitatea respectivă.

Între un bun profesionist şi un bun manager există o diferenţă de nuanţă destul de importantă. „Profesionistul nu trebuie neapărat să ajungă manager, pe când un bun manager, în esenţă, trebuie să fie un profesionist“, este de părere Hălmăgianu. Un bun conducător este cel care reuşeşte să cultive oameni valoroşi în echipa sa.

„Practic, el trebuie să crească la rândul lui alţi profesionişti, or, această calitate ţine mai mult de experienţă decât de studiile absolvite“, consideră directorul Audi România.

Este loc pentru toţi pe piaţa premium

„Acum privesc poziţia de  director al mărcii Audi ca fiind cea mai solicitantă. Asta pentru că am evoluat profesional alături de acest brand. Lucrez la Porsche România de 11 ani, timp în care am reuşit alături de colegii mei să oferim soluţii reale la cele mai exigente nevoi ale clienţilor noştri“, spune directorul. Întrebat de concurenţa acerbă pe piaţa maşinilor premium, Hălmăgianu este conciliant şi spune că este loc pentru toată lumea. „În acest segment, diferenţierea se face în primul rând pe criteriul calităţii, consideră el.

Despre actuala criză financiară, directorul mărcii germane în România spune că nu trebuie să ne hazardăm. „Am încredere în puterea pieţei de a se redresa, există deja semnale la nivel internaţional că situaţia se va îmbunătăţi.

De obicei, în contexte nefavorabile, oamenii sunt mult mai implicaţi în proiectele pe care le demarează“, mai explică el. Pentru 2009, Hălmăgianu spune că rezultatele financiare ale marilor companii vor avea valori mai scăzute decât la finele lui 2008. Nu crede în scenariile mult prea pesimiste care au fost vehiculate în mass-media de la începutul anului.

Hălmăgianu nu are neapărat un anumit motto sau o persoană ca model. „Admir oamenii care reuşesc să se reinventeze în permanenţă, care au puterea de a schimba şi de a se schimba pe ei înşişi. Probabil că din acest motiv îmi plac brandul şi filozofia mărcii pentru care lucrez“.

Domeniul Auto, foarte solicitant

Managerul Audi România consideră că domeniul auto este unul extrem de solicitant, piaţa este foarte competitivă şi este esenţial să reuşeşti să livrezi în mod constant clienţilor soluţii eficiente şi adecvate cerinţelor acestora. El crede în puterea fiecăruia de a evolua în mod constant şi spune că nu ar putea accepta niciodată autosuficienţa, pentru că este un compromis ce are efecte extrem de negative asupra progresului, fie că e vorba de viaţa personală sau de cea profesională.

Activitatea, pe scurt

-1994-1998 - Facultatea de Transporturi din Institutul Politehnic Bucureşti
-1998-2002 - Director de service Porsche România
-2002-2007 - Director executiv Porsche Bucureşti Nord
-2007- prezent - Director Audi România

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite