Japonezii au lansat magazinele care vorbesc

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În premieră mondială, într-un cartier din Tokyo, oamenii de pe stradă pot să primească, printr-un dispozitiv, informaţii despre magazinele pe lângă care trec, ofertele lor promoţionale

În premieră mondială, într-un cartier din Tokyo, oamenii de pe stradă pot să primească, printr-un dispozitiv, informaţii despre magazinele pe lângă care trec, ofertele lor promoţionale şi despre cum pot găsi un centru comercial anume sau un produs pe care-l caută. Sistemul, botezat Tokyo Ubiquitous Project Ginza, a fost lansat duminică şi este funcţional, deocamndată, doar în cartierul Ginza, din centrul oraşului Tokyo. Pentru a putea afla informaţii despre magazinele, staţiile de metrou, străzile sau despre ofertele publicitare şi promoţionale valabile în acel moment, este nevoie de un dispozitiv electronic, numit Ubiquitous Communicator. Aparatul are cam zece centimetri lungime şi poate fi purtat în buzunar sau în poşetă. El citeşte toate datele emise printr-o reţea de emiţătoare, instalată, momentan, doar în cartierul Ginza.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite