Integrarea în organizaţii
0Oricât de bun specialist ar fi, un nou angajat trebuie să se integreze în noua organizaţie pentru a lucra eficient. Cartea "Integrarea în organizaţii - paşi spre un management de succes",
Oricât de bun specialist ar fi, un nou angajat trebuie să se integreze în noua organizaţie pentru a lucra eficient. Cartea "Integrarea în organizaţii - paşi spre un management de succes", scrisă de Georgeta Pânişoară, poate fi considerată un ghid pentru managerii sau specialiştii în resurse umane ce vor să nu lase integrarea salariaţilor la voia întâmplării. Angajaţii care citesc lucrarea pot afla ce ar trebui să-i pretindă angajatorului sau cum pot să-şi îmbunătăţească singuri procesul de intrgrare, în cazul în care nu găsesc sprijinul acestuia. Cartea, apărută la Polirom, abordează mai întâi necesitatea de a lua în considerare acest fonomen pentru ca mai apoi să vină cu soluţii. Rezultatul este o îmbinare fericită ce reflectă, pe de o parte, pregătirea academică a autorului, şi, pe de altă parte, experienţa sa practică. Georgeta Pânişoară este cadru didactic la Catedra de Psihologie, Facultatea de Psihologie şi Stiinţele Educaţiei la Universitatea din Bucureşti şi doctor în Psihologie, iar în paralel ea desfăşoară proiecte în mediul economic privat ca manager de resurse umane şi consultant la mai multe companii.