Industria ospitalităţii, o tradiţie de familie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Industria ospitalităţii,  o tradiţie de familie
Industria ospitalităţii, o tradiţie de familie

Adriana Goicea, directorul general al Prompt Service Travel, lucrează în turism de peste 27 de ani. Adriana Goicea a moştenit pasiunea pentru călătorii de la tatăl ei, a învăţat meserie la ONT Carpaţi, după care şi-a deschis propria firmă de profil.

Adriana Goicea are 50 de ani şi este economist specializat în alimentaţie publică şi în turism. După ce a absolvit facultatea în anul 1982, s-a angajat la ONT Carpaţi, unde a activat până în anul 1993 când, împreună cu fratele său şi cu un prieten, şi-a deschis propria agenţie de turism.

La ONT a lucrat în toate departamentele, de la cel contabil până la cel de primire a turiştilor nordici în România. După 1990 s-a ocupat de excursiile în străinătate destinate românilor, lucru care a ambiţionat-o să îşi deschidă un business personal.

„ONT a fost mai bun decât orice facultate. Acolo am învăţat meserie şi am înţeles ce înseamnă turismul“, afirmă răspicat managerul. În anul 1994 a decis să conducă singură afacerea şi a devenit asociat unic al agenţiei de turism Prompt Service Travel.

Dacă la început Adriana Goicea era singurul angajat al firmei, în prezent conduce 27 de angajaţi. „Nu suntem foarte mulţi, dar suntem ca o familie, mai ales de când am reuşit, în urmă cu trei ani, să îl conving şi pe soţul meu, inginer de meserie, să ni se alăture“, spune managerul.

Soţii Goicea şi-au împărţit atribuţiile în business: ea se ocupă de crearea pachetelor şi a ofertelor turistice, iar el călătoreşte foarte mult, vede absolut toate destinaţiile din cataloage şi încheie contracte cu hotelierii.

Adriana Goicea are două fete, de 22 şi de 20 de ani, pe care speră să le convingă să lucreze tot în domeniul turismului.

Iubeşte Olimpul

Cu toate că a vizitat foarte multe locuri din lumea întreagă, Adriana Goicea iubeşte cel mai mult staţiunea Olimp de pe litoralul Mării Negre. „La Olimp l-am cunoscut pe soţul meu şi reprezintă pentru mine locul de suflet. Tot acolo am făcut şi practică în timpul facultăţii.

Când spun Olimp îmi aduc aminte de tinereţe“, afirmă Goicea. Acum însă a rămas doar cu nostalgia Olimpului şi nu vrea să îl mai viziteze până nu va fi renovat. „Complexul Belvedere, care era superb, este acum în paragină. Vreau să rămân cu amintirea frumoasă a acelui loc, nu să rămân dezamăgită de faptul că s-a distrus totul“, explică Goicea.

Vacanţă la Predeal

Când vine vorba de concediu, Adriana Goicea spune că în acest an va sta „pe lângă casă“, deoarece are planuri de dezvoltare pentru compania pe care o conduce. „Vrem să implementăm un sistem de rezervări online şi ne vom dedica o mare parte din timp acestuia. De aceea, în această vară cred că vom pleca într-o scurtă vacanţă la Predeal, că e mai aproape“, punctează Goicea.

Brandul face totul

Companiile partenere din străinătate i-au spus Adrianei Goicea că numele de Prompt Service Travel sună cam sec şi că ar trebui folosit un nume mai exotic, mai uşor de reţinut. Astfel, Goicea a lansat brandul Cocktail Holidays, marcă înregistrată a firmei Prompt Service Travel. „Ne-a trebuit o marcă mai sonoră, care să reprezinte mai bine ceea ce lansăm pe piaţă, şi prin intermediul căreia să vindem pachetele turistice din zonele mediteraneene“, explică managerul.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite