La Germanos, service-ul produselor costa cat un produs nou

0
Publicat:
Ultima actualizare:

OPC - simplu colectionar de reclamatii

Romania se numara printre tarile in care produsele electronice sunt cele mai scumpe. De exemplu, o camera video digitala de ultima generatie, care in SUA costa intre 500 si 1.000 de dolari, ajunge in magazinele noastre 1.500 - 3.000 de dolari. Preturile sunt umflate de trei ori atat de taxele vamale foarte mari, dar si de marja de profit a dealerilor autohtoni. Si cheltuielile nu se opresc aici. In ce priveste serviciile post-vanzare, Romania nu a depasit inca stadiul de republica bananiera. In urma cu cateva saptamani, un client al firmei Germanos a cumparat un aparat foto de 200 de dolari. Din neatentie, omul a spart ecranul aparatului si s-a prezentat la firma, asa cum i se ceruse in momentul achizitionarii produsului. La prima strigare, Germanos i-a cerut 100 de dolari (jumatate din pretul aparatului!). Clientul a fost de acord, insa dupa cateva zile dealerul a crescut pretul la 150 de dolari. Intrase pe fir Sysnet Computers SRL Ploiesti, firma partenera a Germanos, care asigura, chipurile, service-ul. Degeaba a sesizat OPC-ul; pana la urma, omul a trebuit sa accepte "ofera speciala" a Germanos: un aparat nou, contra sumei de 150 de dolari. Dar lucrurile nu s-au oprit aici. Sysnet i-a trimis coletul prin posta, clientul fiind nevoit sa plateasca si taxele postale. In sfarsit, dupa o coada zdravana, clientul Germanos a mai avut o surpriza: aparatul care il costase deja 350 de dolari fusese ambalat intr-o cutie de dischete, turtita intre sacii Postei.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite