Gabriel Dragoş scoate plasmele în stradă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Gabriel Dragoş scoate plasmele în stradă
Gabriel Dragoş scoate plasmele în stradă

Vision Media Plus, condusă de Gabriel Dragoş, deţine opt ecrane stradale în Bucureşti şi 10 în principalele oraşe ale ţării. După ce şi-a tocit nervii la Euromedia, una dintre cele mai mari companii de outdoor din România, Gabriel Dragoş vrea să facă un business din publicitatea pe ecranele stradale.

Din 2006 conduce compania Vision Media Plus şi vrea să demonstreze că TV screen-urile sale pot fi un concurent redutabil nu doar pentru outdoor, dar şi pentru televiziune, canalul care în prezent deţine o cotă de 70% din piaţa de publicitate. Bărbatul brunet, cu statură de urs vorbeşte cu mândrie despre realizări, avantaje, prezent şi viitor.

Compania pe care o conduce de aproape trei ani s-a dezvoltat destul de rapid, ajungând la o cifră de afaceri de două milioane de euro. Nu are nevoie de foarte mulţi angajaţi, maximum cinci. De ce? Pentru că în ceea ce priveşte domeniul TV
screen stradal nu ai nevoie de o armată de oameni, nu ai nevoie de alpinişti utilitari care să monteze afişe pe clădiri, nu ai nevoie de producţie.

Berile spun „PA“

Preia spotul clientului, îl adaptează, îl taie la 10 sau 15 secunde şi printr-un singur click îl difuzează pe ecrane. „Acesta este avantajul nostru: dacă acum primesc un mail de la client, în cinci minute reclama lui rulează pe plasme“, punctează Gabriel Dragoş.

De criză este afectată şi compania de Vision Media Plus, condusă de Gabriel Dragoş. Anul acesta, brandurile de bere au renunţat să mai comunice pe ecranele stradale instalate atât în Bucureşti, cât şi în oraşele importante ale ţării. Dragoş nu ştie de ce. A primit pur şi simplu, la începutul lui 2009, un răspuns negativ din partea acestor advertiseri.

În schimb, pe cele opt ecrane instalate în Capitală şi zece în restul ţării, clienţi precum Cosmote, Bancpost, Carrefour, Kandia sau Coca-Cola încă se promovează. Ca orice mediu de comunicare nou, clienţii au fost reticenţi. Nici acum bugetele alocate plasmelor nu sunt de ordinul sutelor de mii de euro.

La începutul acestui an, Vision Media Plus a realizat, împreună cu CCSB (companie de cercetare) un studiu privind audienţa înregistrată de reclamele difuzate de LED-urile sale. Rezultatele studiului precizează că în perioada 15 octombrie – 15 noiembrie 2008, în zone de maxim trafic trec peste 4.000 de maşini în aria de vizibilitate a plasmelor.

Mai mult de jumătate dintre persoanele din aceste maşini sunt expuse de mai mult de cinci ori mesajului publicitar. În plus, ecranele sale înregistrează 18 milioane de priviri pe lună, numai din traficul auto. Costul pentru mia de privitori perceput de Vision Media este de 2,9 euro, în timp ce CPP-ul este de 98,9 euro.

Planurile lui Gabriel Dragoş sună bine. Vrea să-şi extindă businessul şi în alte oraşe ale ţării. În prezent, Vision Media Plus deţine opt ecrane stradale în punctele centrale ale Bucureştiului şi zece plasme în ţară. Rezultatele obţinute de Vision Media Plus sunt bune pentru un mediu de comunicare cu doi ani vechime pe piaţa românească.

Şi atunci de ce advertiserii nu-şi cheltuiesc cu acelaşi entuziasm şi aceeaşi exuberanţă bugetele pe plasmele stradale? Criza pare să fie principalul motiv. Însă, alături de această contracţie a pieţei, există şi o reticenţă a advertiserilor în ceea ce priveşte ino­vaţia în afara televiziunii.

Carte de vizită

Costul pentru mia de privitori perceput de Vision Media este de 2,9 euro, în timp ce CPP-ul este de 98,9 euro.

Gabriel Dragoş, inginer la origine, a lucrat timp de 10 ani la Euromedia, una dintre cele mai mari companii autohtone de outdoor. De trei ani are ambiţia să concureze televiziunea cu cele 18 plasme stradale pe care le deţine în ţară.

În schimb, pe cele opt ecrane Vision Media instalate în Capitală se promovează clienţi precum Cosmote, Bancpost, Carrefour, Kandia sau Coca-Cola.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite