Frigiderul Eminescu: nemuritor şi rece!

0
Publicat:
Ultima actualizare:

transformă în "ciorapi nepereche".EmiNESScu se metamorfozează în cafea instant, serviciu de e-mail (Scrisoarea I, II şi III). Somniferul Eminescu, "Somnoroase păsărele", poate fi un leac

transformă în "ciorapi nepereche".
EmiNESScu se metamorfozează în cafea instant, serviciu de e-mail (Scrisoarea I, II şi III). Somniferul Eminescu, "Somnoroase păsărele", poate fi un leac infailibil pentru frământările care nu te lasă să dormi. Antidepresivul cu nume celebru "vindecă nevrozele cu... poezie". Pentru prima dată în istorie, câţiva români îi "schimbă look-ul" lui Eminescu. Îl înfăţişează altfel pe site-ul cultural LiterNet. Ziarul Adevărul a obţinut, în exclusivitate, primele rezultate ale unui concurs care a aprins dezbateri în lumea culturală. Ideile participanţilor aruncă o altă lumină asupra unui poet devenit legendă şi despre care cineva spune acum: "Eminescu este un laxativ. Îi linişteşte pe constipaţi". Răzvan Penescu, redactor LiterNet, crede că pe "Eminescu nu-l mai citeşte astăzi nimeni de plăcere, pentru că l-am pus pe soclu şi e statuie, nu mai e ceva viu şi adevărat, învăţăm doar că e nepereche şi luceafărul poeziei". Alexandru Răducanu, redactor-şef al revistei de publicitate "The Marketer", consideră că "o campanie de tipul Pune-l pe Eminescu la produs este un imens serviciu făcut de către organizatori atât memoriei poetului, cât şi tinerilor de azi. În felul ăsta, Eminescu devine viu, tangibil, interactiv, jovial.
Decât o statuie pe un soclu, mai bine un partener de dialog, chiar dacă prin intermediul unui bun de larg consum. În felul ăsta, tinerii vor ajunge să-l... guste pe Eminescu la propriu, şi vor aprecia şi sensul figurat. Parfumul Eminescu mi se pare o variantă interesantă pentru tinerii cu pretenţii de intelighenţie. Campania de publicitate ar trebui să aibă în centru ideea de seducţie sofisticată, metafizică", spune Alexandru Răducanu. Următorul mit luat în vizor de LiterNet va fi "Mioriţa".

Doar guvernul şi familia poetului pot înregistra marca Eminescu
Pentru a înregistra la OSIM (Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci) o marcă purtând numele Eminescu, e nevoie ori de o hotărâre de guvern în acest sens, ori de acceptul scris al unui membru în viaţă al familiei, ne-a declarat purtătorul de cuvânt al OSIM, Valeriu Geambazu. El a amintit că o problemă similară a fost semnalată şi în cazul "mărcii" Nicolae Ceauşescu.

În prima săptămână de concurs, care continuă pe site-ul www.liternet.ro, 28 de participanţi au pus la bătaie ideile lor:
* Prezervativul Eminescu;
* Ceai de tei - "savurează un ceai cu parfum de poezie";
* Cafea Eminescu - (cafea naţională, de ghindă măcinată); EmiNESScu - cafea instant;
* Frigiderul Eminescu - "nemuritor şi rece"; "Fără freon, protejează stratul de ozon şi întreg cosmosul cu plopii, teii, râul, ramul! Cu Eminescu, hrana, inclusiv cea spirituală, se conservă perfect!";
* Rachiu: "pentru o inspiraţie aromată şi fluidă";
* Pix/produse de birotică Eminescu: (kit special "pentru scriitori");
* Gel de păr; parfum (senzual şi melancolic);
* Tonic masculin Eminescu: "sub-brand Gerovital pentru sexul tare. şi pururi tânăr";
* Culegere de teste grilă pentru admiterea la facultate. Pe copertă: Dintre sute de catarge care lasă malurile, câte oare le vor sparge: a. Vânturile; b. Valurile;
* Ciorapii Eminescu - "Ciorapii Nepereche!"; sloganul sună bine şi în engleză: Eminesq Socks. The socks that never suck!

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite