Fosta jurista a lui Musetescu, care s-a ocupat de privatizarea ARO - mana dreapta a "investitorului" Perez

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cerasela Barboni a trecut in barca proprietarului ARO dupa ce a avizat sau modificat, unde era cazul, toate actele de privatizare

"Strategicul" John Perez, proprietarul ARO, nu are motive sa se teama ca vreo chichita din contractul de vanzare-cumparare incheiat cu statul roman i-ar putea crea neajunsuri in activitatea pe care o desfasoara la Campulung. Aceasta deoarece jurista APAPS care s-a ocupat de contractul de privatizare a acestei uzine este acum "mana dreapta" a lui Perez. Cerasela Barboni a fost angajata a Autoritatii pentru Privatizarea si Administrarea Participatiilor Statului pe postul de jurist in cadrul Directiei avizare-privatizare si a fost "infipta" de fostul presedinte al APAPS, Ovidiu Musetescu, in comisia de privatizare a ARO. Surse din cadrul APAPS, dar si al Uzinei ARO sustin ca nu este exclus ca aceasta sa fi "modelat" contractul de privatizare dupa dorinta lui John Perez. Aceasta cu atat mai mult cu cat rezilierea respectivului contract nu este posibila, indiferent de ceea ce ar face sau nu ar face patronul Cross Lander. "Singura clauza de reziliere a contractului de vanzare-cumparare a ARO este neplata contravalorii pachetului de actiuni, respectiv 150.000 de dolari, suma care a fost, de altfel, achitata. In rest, pentru orice incalcare a prevederilor contractuale, trebuie sa ne adresam justitiei, ceea ce inseamna procese lungi si costisitoare", a recunoscut presedintele Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS). Mircea Ursache a confirmat faptul ca Cerasela Barboni a fost angajata institutiei pe care a condus-o Musetescu in perioada 24 iunie 2002-15 martie 2004, insa singura declaratie facuta pe aceasta tema a fost: "Devine interesant", sustinand ca a aflat acest lucru de curand de la sindicalistii de la ARO. Liderul de sindicat al uzinei, Gheorghe Apostu, spune ca fosta jurista de la APAPS este nelipsita din fabrica de luni bune chiar inainte sa fie oficial consiliera lui Perez. Scandalul de la Uzina ARO pare insa departe de a se fi incheiat. In tot acest timp, John Perez, sustinut de un contract "beton" cu care ar mai putea castiga ceva bani daca ar fi dat in judecata de statul roman, continua sa sustina sus si tare ca va pune fabrica pe roate. Din motive greu de inteles, reprezentantii statului roman inca-l mai cred, desi dovezile ca acesta devalizeaza fabrica curg in continuare. Controlul reprezentantilor AVAS pe marginea vanzarii de active a scos la iveala faptul ca salariatii au avut dreptate atunci cand au spus ca se vinde mult si la preturi de nimic, insa statul roman nu are prea multe parghii de atac in acest caz. "I-am facut azi (ieri - n.r.) domnului Ursache o expozitie chiar la sediul AVAS cu piese de schimb care sunt vandute la preturi de sute de ori mai mici. Astfel, o caseta de directie care costa 2 milioane de lei se vinde cu 10.000 de lei, o pompa centrala de frana de 1 milion de lei poate fi cumparata cu 15.000 de lei, iar pivotii de 1,5 milioane de lei se vand cu doar 5.000 de lei", spune Gheorghe Apostu. Sindicalistii au solicitat un control al Garzii Financiare la uzina din Campulung si al reprezentantilor Ministerului Muncii pe marginea respectarii contractului colectiv de munca.

Societate



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite