Festivalul Enescu, fără publicitate gratuită

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Consiliul Naţional al Audiovizualului nu este de acord ca TVR să promoveze în afara minutelor legale de publicitate sponsorii Festivalului şi Concursului Internaţional "George Enescu", aşa cum

Consiliul Naţional al Audiovizualului nu este de acord ca TVR să promoveze în afara minutelor legale de publicitate sponsorii Festivalului şi Concursului Internaţional "George Enescu", aşa cum solicitase Ministerul Culturii. MCC a solicitat CNA să aprobe alocarea a 300 de minute de spaţiu de publicitate şi autopromovare, în afara celor opt minute/oră de care dispune televiziunea publică. "Suntem de acord ca festivalul să fie promovat în afara timpului legal destinat publicităţii, cu condiţia ca promovarea să nu facă publicitate unor producători de bunuri sau servicii", a explicat Ralu Filip, preşedintele CNA.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite