Farmec Cluj se extinde în Europa

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Această decizie vine pe fondul cererii crescute la export pentru produsele din gama Gerovital Compania Farmec Cluj îşi va deschide trei reprezentanţe în Europa până la sfârşitul

Această decizie vine pe fondul cererii crescute la export pentru produsele din gama Gerovital

Compania Farmec Cluj îşi va deschide trei reprezentanţe în Europa până la sfârşitul anului 2008. Primul magazin se va deschide la Budapesta, până la sfârşitul acestui an. Pe fondul acestor inaugurări, oficialii companiei estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 30%.

Decizia de a intra pe pieţele europene cu magazine proprii de prezentare, ce vor funcţiona şi ca centre de distribuţie, a fost motivată de cererea tot mai mare la export pentru produsele din gama Gerovital H3. Sumele necesare acestei expansiuni nu au fost făcute publice, pe motiv că investiţiile sunt în derulare.

Campania media a crescut vânzările cu 60%

"Cosmeticele din gama Gerovital H3 reprezintă 90% din totalul produselor exportate de Farmec. Acest fapt ne-a determinat să ne deschidem propriile reprezentanţe în ţările unde cererea de creme Gerovital H3 este foarte mare", au declarat reprezentanţii departamentului de marketing din cadrul Farmec Cluj. Prin intermediul reprezentanţelor vor fi comercializate, în principal, produse din gama Gerovital H3 - prof. dr. Ana Aslan, care se bucură de prestigiu şi de recunoaştere pe întregul glob. În fapt, succesul înregistrat de gama Gerovital H3 poate fi pus şi pe seama unei campanii media destul de puternică, pe principalele posturi de televiziune. Astfel, Farmec Cluj a relansat în luna noiembrie a anului trecut gama Gerovital H3 într-o nouă prezentare, având un conţinut redefinit de ingrediente cu puternic efect antiîmbătrânire, şi o nouă imagine. Această relansare a beneficiat de o campanie media în valoare totală de peste 350.000 de euro, exerciţiu de branding care a generat o creştere cu 60% a vânzărilor cantitative ale gamei. Campania de imagine pentru susţinerea acestui brand va continua şi în acest an, investiţiile în publicitate pentru brandurile din portofoliul Farmec, preconizate pentru anul 2007, fiind de aproximativ 1.300.000 euro. Potrivit directorului de marketing şi vânzări, Horea Turdean, 60% din producţia gamei Gerovital H3 este comercializată pe piaţa internă, în timp ce restul este destinată exportului.

Investiţii de 10 milioane de euro pentru modernizare

O prioritate pentru compania clujeană o reprezintă demersurile necesare alinierii la normele tehnologice şi ecologice impuse de Uniunea Europeană. În acest sens, a fost demarat un amplu program de investiţii, de peste 10 milioane de euro, eşalonat pe 3 ani, pentru îmbunătăţirea şi modernizarea spaţiilor de producţie, a liniilor de fabricaţie, precum şi pentru modernizarea depozitelor de materii prime şi produse finite. Alţte 3 milioane de dolari au fost investite în achiziţionarea de utilaje noi, ultraperformante, pentru noua secţie de producţie a deodorantelor ecologice şi a lacurilor de păr de la Dezmir, secţie situată în apropierea oraşului Cluj-Napoca. Annual, compania lansează pe piaţă produse noi, cu un grad ridicat de inovaţie, produse adaptate ultimelor tendinţe de pe piaţa internaţională a cosmeticelor şi exportă 20% din producţia sa în peste 40 ţări din întreaga lume.

Cifră de afaceri de minimum 20 milioane de euro în 2007

Farmec Cluj a realizat în 2006 un profit brut de 2,5 milioane de euro, în creştere cu 55% faţă de anul precedent. Creşterea semnificativă s-a datorat evoluţiei pozitive a cifrei de afaceri, de la 17 milioane de euro, în 2005, la 19 milioane de euro în 2006, precum şi procesului de retehnologizare şi modernizare a secţiilor de producţie, cu implicaţii majore asupra scăderii costurilor .

"Pentru anul în curs estimăm o cifră de afaceri de minimum 20 milioane de euro, în timp ce aportul reprezentanţelor la cifra de afaceri este estimat la 30%", a declarat, pentru Adevărul, Turdean. Portofoliul companiei cuprinde peste 400 de produse, de notorietate fiind Gerovital H3 - prof.dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Aver, Charisse, Farmec, Doina, Obsesie, Athos. Potrivit lui Turdean, printre cele mai căutate produse Farmec se numără gama Gerovital H3, Gerovital Plant, Aslavital, produsele Doina şi produsele pentru machiaj Charisse. Farmec Cluj este primul producător de creme şi emulsii Gerovital H3 - prof.dr. Ana Aslan din România, prima producţie de serie realizându-se în anul 1967.

Printre personalităţile marcante care s-au bucurat de-a lungul timpului de tratamente cu cremele prof. dr Ana Aslan se numără Charlie Chaplin, Claudia Cardinale, Frank Sinatra, Marlene Dietrich, J.F. Kennedy, Onasis.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite