Euforia TV iese pe sticlă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Antena 4 s-a deghizat sub numele "Euforia Lifestyle TV" şi porneşte în cucerirea femeilor din România. Canalul va încerca să ofere, începând de duminică, soluţii de îmbunătăţire a

Antena 4 s-a deghizat sub numele "Euforia Lifestyle TV" şi porneşte în cucerirea femeilor din România. Canalul va încerca să ofere, începând de duminică, soluţii de îmbunătăţire a calităţii vieţii, adresându-se publicului feminin cu vârste cuprinse între 15 şi 54 de ani. Postul va emite non-stop şi va oferi informaţii şi sfaturi practice despre casă şi grădină, auto, sport, creşterea copiilor, modă şi accesorii, sănătate şi frumuseţe, activităţi gospodăreşti, hobby-uri, animale de companie, artă culinară, carieră, design, viaţă de cuplu, decoraţiuni interioare, transmisii în direct, talk-show-uri, filme, seriale şi programe de tip "do it yourself" (fă-o tu însăţi). Ziua de duminică este dedicată documentarelor. De la ora 12 începe "Fete isteţe", care le învaţă pe doamne cum să... schimbe o clanţă, să aleagă o sticlă de vin şi să facă un grătar în curte şi alte secrete pe care trebuie să le ştie fiecare femeie, dar se "ruşinează" să întrebe. La 12,30 va fi difuzat documentarul "O nuntă ca-n poveşti", care oferă detalii despre cum să organizezi o nuntă de neuitat. Femeile vor mai fi răsfăţate cu serialele: "Soţul prinţesei", "Casă pentru doi" ( despre arta compromisului în relaţiile de cuplu), "Zona Zen" (o emisiune tip magazin ce prezintă cele mai noi tendinţe din fitness şi sănătate), "Esenţele stilului" (care furnizează ponturi despre lucrurile de bază dintr-o garderobă) şi "În spatele vitrinei" (despre producţia de obiecte care le creează femeilor dependenţă).

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite