Cosmin Cernat : „Distracţia e un mod de a-ţi descreţi fruntea“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cosmin Cernat : „Distracţia  e un mod de a-ţi  descreţi fruntea“
Cosmin Cernat : „Distracţia e un mod de a-ţi descreţi fruntea“

Cosmin Cernat se întoarce la divertisment, dar rămâne şi la pupitrul ştirilor sportive. Din 28 septembrie, va prezenta la Kanal D show-ul „Spune-mi preţul“. Emisiunea-concurs, realizată după formatul internaţional „The Price Is Right“ („Preţul corect“), va fi difuzată în fiecare seară, de luni până vineri, de la ora 19.15.

„Adevărul“: Ce te-a atras la formatul emisiunii?

Cosmin Cernat: Acest format este unul dintre cele mai de succes din istoria divertismentului, este pe piaţă de mai bine 50 de ani.

Mă bucur că mă întorc la divertisment, într-o emisiune cu format civilizat, un show în care distracţia este cuvântul de ordine. Întotdeauna m-a atras ideea de emisiune de tip concurs, în care oamenii obişnuiţi au şansa să câştige premii.


Emisiunea „Spune-mi preţul” va fi difuzată de cinci ori pe săptămână. Cum te descurci cu programul de lucru? Ce s-a schimbat?

Volumul de muncă a crescut într-adevar foarte mult, dar nu e un motiv pentru a mă plânge. Mă atrage foarte mult formatul emisiunii şi sunt convins că va avea un real succes.

Consider că a apărut şi un beneficiu de pe urma acestui concurs: am început să fiu mai organizat în viaţa mea de zi cu zi.


Ce s-a întâmplat cu implicarea ta în redacţia de sport, după întoarcerea la divertisment?

Nu s-a schimbat nimic. Voi continua să prezint ştirile sportive la Kanal D şi voi coordona în continuare departamentul de sport în calitate de director al acestuia. Implicarea mea este la acelaşi nivel, chiar dacă au apărut mai multe sarcini. Le pot face faţă cu brio.

În SUA, „The Price Is Right” a fost creat şi difuzat începând cu 1956, iar emisiunea a rezistat până în prezent. Bob Barker a fost prezentatorul în perioada 1972 – 2007. De ce crezi că în România show-urile TV nu sunt atât de longevive?

Principalul motiv cred că este managementul defectuos la anumite staţii. Factorii de decizie dintr-o televiziune, văzând că o emisiune are succes, o programează mai des în grilă, ajungând astfel să plictisească telespectatorii.

Un exemplu concret este emisiunea „Ploaia de stele“. În România au fost difuzate 100 de ediţii în trei ani, iar în alte ţări acelaşi număr de ediţii au fost difuzate în aproape 10 ani.


Crezi că românii se plictisesc repede de emisiunile şi de serialele difuzate de posturile TV?

Nu, atâta vreme cât încă mai există pe piaţă „Tânăr şi neliniştit“.

Cum le recomanzi celor care vor sa fie concurenţi să se pregatească pentru show?

Nu au nevoie de pregătiri pentru a participa la acest concurs. Tot ce trebuie să facă este să fie corecţi, să fie bine informaţi şi, mai ales, să vină să se distreze, chiar dacă vor câştiga sau nu. Să nu uite că distracţia este un mod elementar de a-şi mai descreţi frunţile.

Crezi că o emisiune despre „shopping“ este potrivită într-o perioadă de criză financiară?

Nu cred. Magazinele sunt pline de haine care stau de multă vreme pe raft, pentru că mulţi oameni preferă să nu mai cheltuiască banii pe ele, ci vor să mai facă economii pentru „zile negre“. 

Formatul original al emisiunii a mai fost adaptat în România, deceniul trecut. Cum aţi dezvoltat show-ul pentru anul 2009?

Formatul este adaptat publicului din 2009. Emisiunea va fi un show în adevăratul sens al cuvântului, cu multe premii, distracţie pe măsură şi multe surprize. „Spune-mi preţul“ este un program de divertisment care îmbină plăcerea românilor pentru cumpărături cu amuzamentul jocului.

image

Mă bucur că mă întorc la divertisment, într-o emisiune cu format civilizat, un show în care distracţia este cuvântul de ordine.

image


Cosmin Cernat
prezentator TV

Societate



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite