Discovery caută rating prin campanii inedite

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Discovery caută rating prin campanii inedite
Discovery caută rating prin campanii inedite

Ada Roseti a preferat să promoveze programele postului TV din România în cadrul festivalului de muzică B’EstFest în loc să cumpere publicitate la televiziuni. Channel Manager la Discovery România, Ada Roseti spune că dificultăţile financiare pot fi depăşite prin strategii de marketing deştepte şi ieftine.

Cunoscută mai întâi ca realizator al emisiunii „Lumea Filmului“ la Pro TV şi mai apoi ca „omul care aduce filmele la TVR“, Ada Roseti (40 de ani), pe numele real Alexandra Ţigănaş, s-a mutat, la începutul lui 2008, la Discovery România. A fost recrutată de o firmă de head hunting, ­care i-a spus că Discovery ­caută un Channel Manager în România, care să se ocupe de programarea şi de ­marketingul canalelor pe care le distribuie aici.

Adică şase posturi Discovery plus Animal Planet. Şi, pentru că cele mai multe dintre programele difuzate de televiziuni sunt produse în Statele Unite ale Americii şi distribuite pe tot globul, Ada Roseti îi coordonează pe cei trei oameni (din cei 15 angajaţi la biroul din România) care adaptează programele în funcţie de audienţe şi studii de piaţă şi care derulează campanii de marketing.

În ceea ce priveşte dificultăţile prin care trece economia globală, Ada spune că, în mod evident, acestea îşi fac simţită prezenţa şi la Discovery, dar crede că „inovaţia, responsabilitatea şi cooperarea te scot din criză“.

„Sunt foarte bucuroasă că, punându-ne problemele cu mai mare atenţie, am lucrat la calitate şi la inovaţie“, spune Ada, care precizează că, lucrând într-o companie multinaţională, beneficiază şi de ­expe­rienţele colegilor din alte ţări.

Astfel, în contextul economiei actuale, Ada a devenit mai atentă la campaniile de marketing pe care le desfăşoară. Dacă înainte de criză se gândea să promoveze Discovery printr-o campanie de ­outdoor sau cumpărând publicitate la televiziuni, acum caută soluţii prin care să comunice mai eficient şi mai ieftin.

Mai mult accent pe cercetare

Anul acesta, cu ocazia B’EstFest, a constatat că există o afinitate între cei care se uită la Discovery şi publicul festivalului. Prin urmare, a găsit soluţia: un cort în care se făceau tatuaje temporare, promovând astfel emisiunea „LA Ink“ de pe Discovery.

O altă soluţie de eficientizare a muncii este faptul că apelează la studii de piaţă. „Acum punem mai mult accent pe cercetare. Orice activitate facem, o măsurăm înainte şi la sfârşit“, mai spune Ada, recunoscând că „şi cercetarea costă, dar mai puţin decât lipsa ei“. Şi totuşi, Ada nu a renunţat la „prima ei dragoste“, filmul.

Pentru că îi place să vorbească despre filme, până să intre în vacanţă, a realizat la Smart FM o emisiune de weekend despre cinematografie. De trei ori pe săptămână se trezeşte la ora 6.00 ca să meargă la fitness, iar în celelalte două dimineţi îşi duce copilul cel mic la ­grădiniţă. 

Carte de vizită

Ada Roseti (40 de ani) a absolvit Facultatea de Chimie din cadrul Universităţii din Bucureşti. În 1993 a fost cooptată de MediaPro, iniţial ca reporter la ­Mediafax, urmând să treacă la Pro FM. A realizat emisiunea „Lumea Filmului“ la Pro TV. A făcut PR pentru MediaPro Pictures. A lucrat pentru Naţional TV şi Prima TV. Din 2004 şi până la sfârşitul lui 2007 a fost director de Achiziţii la TVR. La începutul lui 2008 s-a alăturat Discovery România, ca Channel Manager.

Pseudonim

Alexandra Ţigănaş a fost numită, de mică, Ada. Când a luat primul contact cu radioul, la Pro FM, i s-a sugerat că ar fi bine să ­aibă un nume mai sonor şi mai uşor de reţinut. Astfel a ajuns Ada Roseti.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite