Cursuri şi concursuri pentru noii directori de spitale

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Toţi directorii celor 460 de spitale din ţară ar putea fi schimbaţi din funcţie potrivit pachetului legislativ privind reforma sistemului sanitar, care intră în vigoare din data de 28 mai. În

Toţi directorii celor 460 de spitale din ţară ar putea fi schimbaţi din funcţie potrivit pachetului legislativ privind reforma sistemului sanitar, care intră în vigoare din data de 28 mai. În locul lor, direcţiile de sănătate publică vor propune conduceri interimare pe care Ministerul Sănătăţii le aprobă în 15 zile, timp în care noii directori sunt verificaţi pentru eventuale incompatibilităţi. Este posibil ca pe posturi să fie menţinute vechile conduceri, dar tot ca interimari. Urmează o perioadă de pregătire de şase luni, după care se organizează concurs. Toţi cei care se înscriu la acest concurs trebuie să urmeze un curs de management, care durează două luni. Cursul îi învaţă pe noii manageri de spitale realizarea următoarelor obiective: îmbunătăţirea accesului populaţiei la servicii medicale de calitate, utilizarea eficientă a resurselor alocate, creşterea calităţii actului medical şi îndeplinirea standardelor de calitate. După câştigarea concursului, managerii vor avea un contract pe 3 ani.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite