Criza financiara: MyAir şi SkyEurope se aliazã, pentru combustibil mai ieftin

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Operatorii aerieni low-cost SkyEurope şi MyAir au anunţat astãzi la Bucureşti, în cadrul unei conferinţe de presã crearea unei alianţe strategice. Operatorii tind sã devinã, în câţiva ani, numãrul unu pe zborurile internaţionale.

Antonio Iervolino, director general al companiei MyAir pentru România, a declarat “Alianţa companilor SkyEurope şi MyAir urmãreşte ca în doi ani sã depăşeascã împreună un milion de pasageri transportaţi în România”

Fuziunea celor douã linii aeriene low-cost vine ca o urmare a crizei financiare globale. Potrivit reprezentanţilor celor două companii, criza economică financiară a avut un rol important în decizia de a crea acest parteneriat, având în vedere că aceste două companii trebuie să-şi reducă costurile pentru a face faţă crizei. Preşedintele SkyEurope, Jason Bitter, a subliniat că în urma acestui parteneriat se vor reduce costurile cu 25%.

“Intenţionăm să ne dezvoltăm pe piaţa românească şi să introducem noi curse. Totodată, ne gândim să înfiinţăm o companie locală până la sfârşitul anului, unde să fie acţionari MyAir (Italia) şi o nouă companie aeriană românească, cu numele MyAir România" a adaugat Iervolino.

Totodată, reprezentanţii companiilor au subliniat că pasagerii vor avea posibilitatea de a găsi o varietate mai mare de destinaţii şi zboruri. În programul de primãvarã, My Air şi Sky Europe vor lansa noi rute în România.

Prezent la conferinţa de presã, Cătălin Radu, directorul Direcţiei de aviaţie civilă din Ministerul Transporturilor, a spus: “În pofida crize economice, estimez că numărul de companii aeriene de pe piaţa din România va creşte din 2009. Noi trebuie sã asigurãm un mediu competitiv pe piaţa româneascã”.

Unul dintre principalii competitori ai alianei, Natasa Kazmer, Director Corporate Communications and Public Affairs Wizz Air, a declarat referindu-se la acest parteneriat “reprezintă un semn al consolidării pieţei. Mutarea celor două companii indică situaţia în care se regăsesc acestea, iar efectele alianţei sunt destul de nesigure. Spre exemplu, mărimea companiei nu influentează în mod direct creşterea puterii de cumpărare.

Natasa Kazmer a mai adăugat că parteneriatul ar fi o bună modalitate ca cele două companii "să beneficieze de pe urma oportunităţilor create de slăbiciunile altor jucători."

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite