Cravata, victimă a încălzirii globale
0Una dintre cele mai importante companii spaniole, BTP Acciona, a dat o lovitură dură accesoriului vestimentar tipic masculin - cravata. Conducerea a decis ca, pentru raţiuni ecologice, în cele
Una dintre cele mai importante companii spaniole, BTP Acciona, a dat o lovitură dură accesoriului vestimentar tipic masculin - cravata. Conducerea a decis ca, pentru raţiuni ecologice, în cele 200 de filiale de pe întreg teritoriul Spaniei, aerul condiţionat să fie folosit mult mai puţin, ceea ce a dus, evident, la creşterea temperaturii în clădirile respective. Din acest motiv, angajaţilor de sex masculin li s-a recomandat să vină fără cravată, astefel că 98% din cei 38.000 de bărbaţi care lucrează la BTP Acciona au venit la birou în ţinute mai lejere. Nu este prima "lovitură" dată acestui accesoriu-simbol al sobrietăţii. Acum doi ani, fostul premier japonez Junichiro Koizumi a lansat o campanie anticravată, pe care a ilustrat-o prin exemplul personal.