Copiii de bani gata vin la Pro TV

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Serialul are ca protagonişti adolescenţi ale căror familii fac parte din elita Manhattanului, însă morala poveştilor este că „banii nu aduc fericirea“.

Eroinele din „Gossip Girl” sunt două prietene bune, care se ceartă des şi care nu ar putea fi mai diferite una de cealaltă. Blair Waldorf (Leighton Meester) este fiica unei creatoare de modă, este conservatoare, elegantă şi, nu în ultimul rând, frustrată, în ciuda garderobei impresionante şi a iubitului perfect, Nate Archibald (Chace Crawford).
Ea este „regina” liceului particular la care învaţă şi se poartă ca o dictatoare cu ceilalţi colegi. Prietena ei cea mai bună, Serena Van Der Woodsen (Blake Lively) este nonconformistă, extrovertită şi extrem de îndrăgită. În primul episod, Serena se întoarce la New York, după un an de stat la internat, unde a încercat să se „cuminţească”. Pentru că Blair nu mai vorbeşte cu ea, Serena se apropie de un băiat din Brooklyn, Dan Humphrey (Penn Badgley) şi de sora sa, Jenny (Taylor Momsen), care îşi doreşte să fie prietenă cu cei bogaţi.

Gossip Girl, personajul absent

„Gossip Girl” („Fata bârfitoare” – n.r.) este „vocea” serialului, un narator maliţios şi practic omniscient. Ea nu apare niciodată pe ecran, dar vocea îi aparţine actriţei Kristen Bell (din „Forgetting Sarah Marshall”). Bârfitoarea are nenumărate surse în ­înalta societate din New York, care abia aşteaptă ca personajele principale să facă o mişcare greşită, pentru a trimite „ponturi” pe blogul „Gossip Girl”.

Toate personajele primesc cele mai noi „bârfe”, direct de pe Internet pe celular. În curând, blogul „Gossip Girl” devine un mod de manipulare, în care oricine poate stârni o bârfă din răzbunare.
„Gossip Girl: Intrigi la New York” se bazează pe seria bestseller de 12 cărţi scrise de Cecily von Ziegesar, dintre care şase au fost publicate şi în România, de către editura Nemira. Cu toate acestea, producătorii executivi ai serialului, Josh Schwartz şi Stephanie Savage (care au colaborat la un alt succes, „O.C. Rebel în California”, difuzat tot de Pro TV) au preluat personajele şi punctul de pornire al acţiunii din cărţi, însă au acordat autonomie serialului, creând poveşti proaspete pentru micul ecran.

Succes dobândit în timp

Fanii seriei de cărţi au fost la început dezamăgiţi de acţiunea din serial, însă după câteva episoade, „Gossip
Girl” a devenit preferatul adolescenţilor americani.
Criticii au fost, de asemenea, sceptici la început, exprimându-şi părerea că genul de serial pentru adolescenţi este unul care nu mai poate oferi nimic nou publicului. Însă intrigile din
serial au devenit din ce în ce mai captivante, iar America s-a îndrăgostit de „Gossip Girl”.

Audienţe-record în Statele Unite

Serialul este difuzat de televiziunea recent înfiinţată CW, care a mai oferit publicului seriale precum „O.C. Rebel în California”, „Smallville” sau „Supernatural”. Însă, „Gossip Girl” este, fără îndoială, cel mai de succes dintre ele. Primul episod a avut o audienţă de 3,65 de milioane de spectatori, iar primul sezon o medie de 2,61 de milioane. Serialul a fost nominalizat la 13 premii Teen Choice (la care adolescenţii americani aleg câştigătorii) şi a câştigat la şase din aceste categorii.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite