Constanţa: Programul Înscrieri Timpurii, un succes pentru hotelierii constănţeni

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Aproape 80% din biletele vândute au ca destinaţie finală litoralul.

Reprezentanţii Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului - Litoral susţin că programul demarat la începutul acestui an este un adevărat succes. Până în momentul de faţă au fost calculate încasări în valoare de aproape 10 milioane de lei, din fericire majoritatea destinaţiilor fiind în România. Cele mai multe pachete turistice au fost vândute în vârful de sezon dar şi în sezonul intermediar, începutul lui mai.

Litoralul, în topul preferinţelor

Evaluările au arătat că aprope 80% din pachete au fost vândute pe litoral. Mai mult, turiştii au preferat în acest an hoteluri de trei şi patru stele. Cea mai bine vândută destinaţie a fost Staţiunea Mamaia, cu un procent de 50%, iar pe locul doi s-a clasat sudul litoralului. Pachetele scoase pe piaţă au avut reduceri de până la 40 la sută.

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite