Constanta: Expomariage de lux, sărac în oferte
0Firmele prezente la târgul deschis la hotel Iaki şi-au îndreptat atenţia către persoanele cu buzunare mai pline.
Târgul de nunţi Expomariage, deschis în perioada 24 – 26 aprilie la hotelul Iaki din Mamaia, a avut o ofertă destul de săracă pentru un eveniment care pretează la rangul de „cea mai importantă expoziţie cu vânzare din România“ în domeniul nunţilor. Se pare că târgul a fost dedicat mireselor, pentru că, din cele 23 de firme prezente, 17 au fost case de modă care şi-au scos creaţiile albe la vânzare.
Cea mai ieftină rochie costa 1.200 de lei, iar cele mai scumpe erau la preţuri situate între 4.000 şi 4.500 de lei. „Nu ne adresăm oamenilor care au un buget mai redus. Bineînţeles că există alternative şi pentru ei, însă aici preţul justifică bunul gust şi calitatea produselor expuse“, a declarat unul din reprezentanţii firmei Evergreen.
Ginerică lăsat deoparte
Reprezentanţii firmelor prezente sunt de părere că mireasa este centrul atenţiei la fiecare nuntă şi de aceea au decis ca rochiile oferite spre vânzare să fie în număr mare. Doar trei case de modă aveau expuse costume pentru miri, la preţuri care variau între 4 şi 15.000 de lei. Din păcate, nu a existat niciun stand cu încălţăminte, iar numai două firme şi-au prezentat ofertele de locaţii şi organizare. Pentru cel mai ieftin meniu de nuntă s-au cerut 44 de lei, iar cel mai dichisit şi extravagant arnajament, cu tot cu mâncare şi băutură, ajunge să coste chiar şi 1.000 de lei.
Lucruri mărunte pentru o seară specială
Restul de firme prezente la târg se ocupau cu realizarea de invitaţii, la preţuri rezonabile, şi, bineînţeles, servicii audio-video. Preţurile pentru realizarea unei invitaţii variază între 3 şi 10 lei. Pentru elemente decorative, o firmă din Piteşti a expus o serie de lumânări curcubeu care îşi schimbă permanent culoarea, de toate formele, ideale pentru un cadru festiv. Singura ofertă pentru filmare, care oferea servicii foto şi audio, a venit din Bucureşti. „Pentru 500 de euro, clientul beneficiază de un pachet care include filmare în format HD, videoclip, 1.200 de fotografii, album cu poze şi patru seturi de copii DVD personalizate“, spune Costi Frimu, reprezentantul firmei Studio Lyora Digital Project.
Comparaţie
Luna trecută, la hotelul Perla, a mai fost un târg pentru nunţi, unde 47 de firme specializate au venit să-şi prezinte ofertele din toate zonele ţării. Spre deosebire de Expomariage, târgul din luna martie s-a adresat persoanelor cu posibilităţi financiare mai reduse, totodată gama de produse şi servicii puse la dispoziţie fiind cu mult mai diversificată.