Companiile aeriene nu-şi protejează clienţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pasagerii companiilor aeriene nu beneficiază încă de un adevărat sistem de protecţie prin care clienţii să îşi recupereze banii sau să fie repatriaţi în cazul în care un operator dă

Pasagerii companiilor aeriene nu beneficiază încă de un adevărat sistem de protecţie prin care clienţii să îşi recupereze banii sau să fie repatriaţi în cazul în care un operator dă faliment, este concluzia unui studiu comandat de Comisia Europeană, citat de ANAT. Astfel, în intervalul 2000-2005, un număr de 50 de linii aeriene au dat faliment, lăsând mai mult de 63.000 de pasageri peste graniţe, fără un bilet de întoarcere. Acest număr nu include pasagerii care nu începuseră călătoria şi ale căror bilete au devenit nule. Totodată, ANAT susţine poziţia Asociaţiei Tour-operatorilor Europeni (ECTAA) care critică lipsa unor conturi de garanţii, stabilite de Asociaţia Internaţională a Transportatorilor Aerieni (IATA) pentru despăgubirea pasagerilor în caz de faliment.

Societate



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite