Compania italiană Infiore a intrat în portofoliul Jolidon

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Producătorul de lenjerie intimă Jolidon a achiziţionat recent compania Infiore, una dintre cele mai mari mărci italiene, cu o reţea de peste 100 de magazine proprii şi o imagine promovată de

Producătorul de lenjerie intimă Jolidon a achiziţionat recent compania Infiore, una dintre cele mai mari mărci italiene, cu o reţea de peste 100 de magazine proprii şi o imagine promovată de staruri ca Anna Falchi sau Monica Bellucci. Astfel, două mărci noi - Infiore şi Chiaro di Luna - au intrat în portofoliul Jolidon prin achiziţionarea companiei italiene Infiore, a reţelei de magazine Infiore din Italia şi a pachetului majoritar al companiei italiene Emmeci. Contactat de Adevărul, proprietarul Jolidon, Gabriel Cârlig, a refuzat să precizeze valoarea tranzacţiei prin care producătorul autohton a cumpărat cele două branduri, motivând clauze cuprinse în contractele de vânzare-cumpărare. Constituită în 1963, compania producătoare de lenjerie şi costume de baie Infiore a devenit una dintre mărcile cele mai notorii în Italia, pe parcursul ultimilor 30 de ani. Marca este cunoscută pe piaţa italiană atât datorită calităţii produselor, numărului foarte de mare de magazine - peste 100 de magazine, pe tot teritoriul Italiei -, cât şi datorită campaniilor publicitare desfăşurate de-a lungul anilor. Infiore a reuşit să crească de la o cotă de piaţă de 2,3 % în 1989, până la 14,4%, prin investiţii în publicitate de peste 36 milioane de euro în ultimii 10 ani. Jolidon a fost înfiinţată în 1993 la Cluj Napoca, câştigându-şi în timp poziţia de lider incontestabil al pieţei româneşti de lenjerie şi fiind unul dintre competitorii majori ai pieţei internaţionale. Compania deţine un lanţ de 53 de magazine proprii în ţara noastră şi alte cinci în Budapesta şi Ungaria. Produsele ce poartă marca Jolidon sunt exportate în peste 20 de ţări. Compania are filiale în Ungaria, Italia, Franţa. Cota de piaţă a companiei clujene a crescut semnificativ şi pe fondul achiziţiei, în 2004, a pachetului majoritar de acţiuni al principalului concurent de pe piaţa românească, Argos SA. La sfârşitul anuluiu 2005, Jolidon a raportat o cifră de afaceri de 20 milioane de euro, iar estimările pentru 2006 indicau la sfârşitul anului o valoare de peste 26 milioane de euro.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite