"Click!", numărul 2 pe piaţa ziarelor populare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Noul cotidian naţional, fost "Averea", ajunge azi la cititori în 86.000 de exemplare De azi, cotidianul "Averea" apare sub un nou nume şi cu o nouă structură. Ziarul naţional, editat de

Noul cotidian naţional, fost "Averea", ajunge azi la cititori în 86.000 de exemplare

De azi, cotidianul "Averea" apare sub un nou nume şi cu o nouă structură. Ziarul naţional, editat de trustul de presă Adevărul Holding, se numeşte "Click!" şi este produsul muncii din ultimele patru luni de zile ale echipei care a ridicat cotidianul "Libertatea" pe primul loc în topul vânzărilor şi audienţei în presa scrisă. În octombrie 2006, 50 de redactori, în frunte cu redactorul-şef, tehnoredactori şi membri ai staff-ului tehnic părăseau trustul Ringier pentru o nouă provocare. Înaintea lor, alţi circa 50 de angajaţi ai trustului elveţian, din zona de publishing, alegeau să lucreze pentru noul trust, Adevărul Holding, trust care mai editează, alături de "Click!", cotidianul Adevărul, "Dilema veche", "Dilemateca", "România literară" şi "Satiricon".

"Click!" este un ziar modern, tineresc, în întregime color, cu o grafică deosebită, comparabilă cu cea a marilor tabloide din Occident. Ziarul va avea între 16 şi 24 de pagini, în funcţie de volumul paginilor de publicitate. "Click!" oferă, în fiecare vineri, un supliment tv tip revistă (28 de pagini), la acelaşi preţ cu ziarul. Pentru ca oferta făcută cititorului să fie completă, "Click!" a lansat şi ediţia de duminică (24 de pagini), care va ajunge, poimâine, la numărul 3.

"Click!" este un ziar în care veţi găsi poveşti extraordinare despre oamenii de lângă noi, despre românii simpli, precum şi culise, şi dezvăluiri din viaţa vedetelor de la noi şi din lume. Sportul ocupă un loc important în structura ziarului (minimum patru pagini) şi tratează, pe lângă competiţii, viaţa vedetelor din sport. Cele mai trăsnite întâmplări din lume le puteţi găsi zilnic pe ultima pagină din "Click!". Fosta echipă de la "Libertatea" a reuşit să crească, în numai patru luni, tirajul ziarului "Averea" (de-acum "Click!") cu circa 30%-35%, fără a beneficia de promoţie, campania de relansare aflându-se acum abia la început. "Click!" porneşte de la poziţia numărul 2 pe piaţa ziarelor populare, ediţia de astăzi fiind tipărită în 86.000 de exemplare. Cotidianul costă 0,5 lei de luni până sâmbătă, iar ediţia de duminică - 0,65 lei.

Ce aşteaptă echipa de la "Click!"? "Avem în plan ca, într-o perioadă de timp rezonabilă, să devenim numărul 1. Nu pleci niciodată într-o competiţie propunându-ţi să ajungi pe locul 2", ne-a declarat Adrian Halpert, directorul editorial al cotidienelor "Click!" şi Adevărul. "Am mare încredere în echipa cu care am pornit la drum în urmă cu 11 ani şi cu care am început, acum, o viaţă nouă. O echipă de profesionişti va oferi cititorilor un ziar deopotrivă destins, amuzant şi util", ne-a declarat redactorul-şef Cristian Stancu.

Nu în ultimul rând, este de menţionat şi noua înfăţişare a paginii web a ziarului, pe care o puteţi accesa la www.e-click.ro, adresă care va funcţiona în paralel cu vechea adresă www.averea.ro.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite