Centre de reclamaţii în hipermarketuri

0
Publicat:
Ultima actualizare:

În incinta fiecărui centru comercial se va înfiinţa un birou de informare care va prelua sesizările consumatorilor, au hotărât reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia

În incinta fiecărui centru comercial se va înfiinţa un birou de informare care va prelua sesizările consumatorilor, au hotărât reprezentanţii Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC). "Marii operatori economici au fost de acord şi de săptămâna viitoare vor începe să pună în practică hotărârea", a declarat preşedintele ANPC, Marian Zlotea. Decizia mai prevede ca, acolo unde spaţiile sunt prevăzute cu staţii de amplificare, să se facă anunţuri, din 30 în 30 de minute, despre modalitatea de a depune sesizările atât în interiorul centrului comercial, cât şi prin intermediul Call Center din cadrul ANPC.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite