Ceas de mână vândut la preţ de vilă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Ceas de mână vândut la preţ de vilă
Ceas de mână vândut la preţ de vilă

Se pare că recesiunea nu i-a afectat foarte tare pe bogătaşii din România, dacă ne uităm la compania Helvetansa, cel mai important competitor de pe piaţa internă a ceasurilor şi a accesoriilor de lux, care a deschis, în această săptămână, pe Calea Victoriei din Bucureşti, cel mai mare magazin de profil din ţara noastră.

Doar amenajarea magazinului a costat un milion de euro, potrivit lui Adrian Stoican , directorul general al Helvetansa.

Deşi nu au trecut decât trei zile de la deschiderea noii unităţi, clienţii nu au întârziat să apară şi au cumpărat, deja, de peste două miliarde de lei vechi. Cel mai scump produs vândut a fost un inel marca Chaumet, cumpărat marţi seară de un bărbat, şi care a costat 45.000 de euro.

Cel mai ieftin produs din magazinul Helvatansa este un ceas marca Panerai, care costă 6.000 de euro, iar cel mai scump este tot un ceas, marca Daniel Roth, care costă 120.000 de euro, ne spune Adrian Stoican. De ce este atât de scump? „Este un ceas produs doar în 25 de exemplare, foarte atent lucrat, cu aur fin şi care înglobează ştiinţă şi tradiţie“, ne-a răspuns Stoican.

Anul trecut, în România s‑au vândut accesorii de lux în valoare de peste 15 milioane de euro. Principalii competitori de pe piaţa de profil din ţara noastră sunt companiile Helvetansa, Cellini, Galt şi Micrigold.

Societate

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite