Carrefour România intră pe piaţa serviciilor turistice

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Divizia turistică din cadrul grupului va colabora cu cei mai mari tour-operatori de pe plan local După ce au împânzit ţara, marile lanţuri de hipermarketuri continuă ofensiva prin

Divizia turistică din cadrul grupului va colabora cu cei mai mari tour-operatori de pe plan local

După ce au împânzit ţara, marile lanţuri de hipermarketuri continuă ofensiva prin dezvoltarea unor servicii adiacente. Benzinării proprii sau agenţii de voiaj, dezvoltate de multă vreme în alte ţări, au ajuns acum şi în România.

În acest sens, unul dintre cei mai importanţi jucători din domeniul retailului, Carrefour România, şi-a lansat la începutul acestei săptămâni serviciile de turism ale grupului. Acestea vor fi derulate prin intermediul agenţiei Carrefour Voiaj, prezentă doar în centrele comerciale pe care compania le gestionează.

Patru puncte de lucru în principalele hipermarketuri

Noua agenţie numără patru spaţii special amenajate în galeriile comerciale Carrefour Militari, Carrefour Băneasa, Carrefour Ploieşti şi Braşov. Divizia turistică din cadrul grupului Carrefour colaborează cu cei mai mari touroperatori din România. Printre serviciile oferite se numără bilete de avion, destinaţii externe şi interne, la munte, pe litoral, circuite speciale, dar şi euroweekenduri. Turismul pe plan naţional ocupă un loc important în oferta Carrefour Voiaj, fiind acoperite toate zonele de interes, în speţă litoral, munte, Delta Dunării, staţiuni balneo-climaterice, agroturism. În plus, sunt disponibile şi pachete care includ circuite turistice. Astfel, un sejur de trei nopţi în Delta Dunării costă până la 525 lei / persoană, în timp ce un sejur de şase nopţi în zona Moldovei ajunge până la 358 de euro/ persoană. În ceea ce priveşte oferta externă şi aceasta este una diversificată. Printre destinaţiile externe acoperite de către agenţia de turism a francezilor de la Carrefour se numără Grecia, Turcia, Italia, Spania, Franţa, Bulgaria, Austria, Marea Britanie, Germania, Cehia şi Ungaria. Un sejur de şapte zile în Corfu ajunge la 369 de euro/ persoană, în cameră dublă, preţ la care se adaugă alţi 80 de euro, reprezentând valoarea taxelor de aeroport. Carrefour Voiaj este divizia agenţiei Carrefour Voyages, care a fost înfiinţată în 1990. În prezent, aceasta numără 90 de puncte de lucru în Franţa. În 2005, divizia de turism a grupului Carrefour a înregistrat venituri de aproximativ 224 milioane de euro. Intrarea Carrefour România pe piaţa agenţiilor turistice nu este însă o noutate pentru piaţa locală, hipermaketurile Cora având şi ele dezvoltate aceste servicii. Cora Voiaj oferă sejururi şi circuite, atât în România, cât şi în străinătate.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite