Campania „Turist în România“ va costa patru milioane de lei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Ministerul Turismului  va cheltui aproximativ patru milioane de lei pentru realizarea unei companii de promovare interne a ţării noastre, sub sloganul „Turist în România“, potrivit unui anunţ de licitaţie al instituţiei.


Campania se va desfăşura în perioada 1 august – 25 decembrie 2009 şi va costa 3,97 milioane de lei, bani ce vor proveni din bugetul de stat. Firmele interesate de crearea acestei campanii trebuie ca în ultimii trei ani să fi înregistrat o cifră de afaceri de minimum opt milioane de lei. Un alt criteriu de selecţie este ca firmele doritoare să mai fi realizat până acum, cel puţin o campannie publicitară în valoare de minimum 300.000 de euro. Totodată, companiile interesate trebuie să mai prezinte şi o scrisoare de garanţie bancară în valoare de 70.000 de lei.

Ministerul Turismului a mai demarat, în luna mai, şi campania de selecţie a companiei care va realiza brandul turistic al României. Contractul este de peste 75 de milioane de euro, bani ce vor proveni de la Uniunea Europeană, potrivit Elenei Udrea, ministrul de resort. La licitaţie s-au înscris 13 companii internaţionale de publicitate dar, până în prezent, nu a fost anunţată firma câştigătoare.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite