CFR a efectuat transporturi gratuite la solicitarea PSD

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pe baza unor solicitari primite din partea PSD si a administratiilor locale ale unor localitati dominate de acest partid, CFR SA a pus la dispozitie, gratuit, in perioada 2003-2004 aproximativ 1.000

Pe baza unor solicitari primite din partea PSD si a administratiilor locale ale unor localitati dominate de acest partid, CFR SA a pus la dispozitie, gratuit, in perioada 2003-2004 aproximativ 1.000 tone de refuz de ciur si 7.000 de traverse de beton. Aceasta, in pofida situatiei dificile in care se gaseste societatea care, an de an, este subventionata de la buget cu mii de miliarde de lei. Pagubele inregistrate de societatea CFR in urma acestor transporturi se cifreaza la patru miliarde lei. In prezent se cauta tapul ispasitor, iar diferitele directii din CFR paseaza responsabilitatea de la una la alta. Potrivit raportului intocmit de Corpul de Control al ministrului Transporturilor, Gheorghe Dobre, materialele au fost transportate gratuit de CFR SA, desi Consiliul de Administratie al acestei societati prevedea scriptic ca "transportul materialelor de la locul de depozitare la cel al punerii in opera va fi realizat prin grija solicitantului (n.r.-primariilor care urmau sa primeasca materialele)". "Pentru 1.000 tone de refuz de ciur s-a prezentat scrisoarea organizatiei PSD Videle, prin care se solicita cantitatile de materiale uzate", arata raportul mentionat. Transportul materialelor se facea pe baza unor dispozitii date telefonic, prin care sefului de sectie din regionala ii erau indicate de catre sefii sai ierarhici cantitatile ce urmau sa soseasca in raza sa si destinatia finala a acestora. Materialele au fost transportate si date in mod gratuit deoarece era necesara eliberarea terasamentului de materiale inutilizabile rezultate in urma lucrarilor de intretinere, pretinde conducerea Regionalei Cai Ferate Bucuresti. Exceptand faptul ca pe piata exista o cerere din partea firmelor private de achizitionare a traverselor de beton uzate, acestea au mai fost folosite inspirat in urma cu trei ani la consolidarea malurilor raului Suceava in zona Dornesti - Nisipitu, iar Institutul de Studii si Proiectari Cai Ferate dispune de tehnologia care permite reconditionarea traverselor de beton uzate pe pozitie.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite