CEC a externalizat serviciile de IT

0
Publicat:
Ultima actualizare:

CEC a externalizat către Acenta, divizia de consultanţă IT a grupului Softwin, serviciile de relaţii cu clienţii şi de rezolvarea problemelor IT ale angajaţilor bănci. Serviciul InfoCenter a

CEC a externalizat către Acenta, divizia de consultanţă IT a grupului Softwin, serviciile de relaţii cu clienţii şi de rezolvarea problemelor IT ale angajaţilor bănci. Serviciul InfoCenter a fost prelungit cu trei ore, până la ora 21, şi s-au pus bazele pentru colaborarea în domeniul serviciilor de telemarketing şi email pentru clienţii sau potenţialii clienţi ai CEC. Serviciul pentru rezolvarea problemelor IT din cadrul CEC (Service Desk) este punctul unic de contact în caz că un echipament IT sau un serviciu on-line nu funcţionează corect. Obiectivele operaţionale constau în preluarea şi înregistrarea incidentelor, rezolvarea acestora, precum şi feedback către utilizator.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite