Bucureşti: Sute de persoane s-au plans, de Paşte, la Protecţia Consumatorului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), a primit peste 360 de reclamaţii între 13 şi 19 aprilie.

Produsele alimentare pascale nu au fost pe placul multor consumatori din Bucureşti. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), a primit peste 360 de reclamaţii între 13 şi 19 aprilie.

“Mulţi dintre cei care au făcut cumpărături pentru sărbători au depus plângere pentru că, acasă, descopereau că produsul este alterat sau că nu avea termen de garanţie. Au mai fost şi 56 de sesizări, în afară de reclamaţii, dar acestea nu au condus automat la efectuarea controalelor”, a spus Paul Anghel, consilier ANPC.

Sesizările anonime nu sunt luate în considerare

El a explicat faptul că sesizările nu au fost luate în considerare deoarece persoanele care s-au plans agenţilor nu şi-au declinat identitatea şi nici nu au adus produsul respectiv drept dovadă. “Nu putem da curs oricărei plângeri venite neoficial. Este nevoie de dovezi şi de numele reclamantului pentru ca o sesizare să se transforme în reclamaţie. Numai aşa agenţii noştri pot face controale”, mai spune Paul Anghel.

Agenţii ANPC au făcut 381 de controale în ultima săptămână şi au dat amenzi de peste 4 sute de mii de lei.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite