Bucureşti: Illusions, un local exclusivist

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Localul Illusions aduce pentru prima dată în România conceptul restaurantului exclusivist de lux, cu servicii destinate doar celor foarte bogaţi. Acesta oferă, doar prin programare, servicii exclusiviste, pentru înalta societate.

Situat în pe Bulevardul Dacia, vizavi de Muzeul Literaturii Române, într-o frumoasă clădire de secol XIX, restaurantul Illusion este prima investiţie în România a companiei greceşti Epitome. Scopul declarat al proprietarului său, directorul general Aris Tsouros, este acela de a fideliza clienţii bogaţi, printr-un serviciu de primă clasă şi prin experimentarea unui lux care să le ofere, chiar şi milonarilor, un confort „ca la ei acasă“.

Un restaurat internaţional
La Illusions nu poate intra orice client, ci doar cei care fac rezervare, cu cel puţin 24 de ore în avans. Restaurantul oferă doar cina şi este deschis de marţi până duminică, între orele 18.00 - 24.00. Meniul este internaţional, fiind prezentat în 14 limbi. Bucătarul şef, Cristian Oprea, are o experienţă culinară de 20 de ani, dintre care 10 ani doar în cadrul lanţului internaţional Sheraton Hotels. El pregăteşte un meniu inspirat din gastronomia franţuzească, cu influenţe orientale şi mediteraneene. Mâncare este gătită numai cu ingrediente proaspete şi, de asemenea, pâinea şi prăjiturile se prepară în laboratoarele restaurantului. Cei 30 de chelneri cunosc cel puţin două limbi de circulaţie internaţională.
 
Spaţii cu servicii de lux, la cheie
O caracteristică specifică doar restaurantului Illusions este aceea că oferă, spre închiriere, celor doritori de intimitate, două apartamente, situate la etajul clădirii. Serviciile asigurate, numai prin rezervare, în aceste spaţii, se desfăşoară 24 de ore din 24, chiar şi în zilele de luni. Pentru aceşti clienţi există chelner personal şi tacâmuri din argint şi aur, marca Bugatti. Ei pot comanda, în spaţiul de la etaj, reprezentaţii teatrale sau concerte, susţinute de cei mai buni artişti. Iar la plecare, maşina este trasă la scară de un valet.


Plăcerea cumpărăturilor la îndemână
La etaj există şi un magazin al firmei Epitome care oferă produse de lux, proprii sau importate: de la cămăşi, cravate, poşete şi pantofi (marca Epitome), până la bijuterii Mauboussin, Faberger, Ana Maria Cammili, Baraca, ceasuri Longinness, stilouri Mont Blanc, telefoane mobile Vertu, toate pentru clienţii care nu se uită la preţ. De asemenea, tradiţionalele kolomboy, rozarii (mătănii) tradiţionale greceşti, din tot felul de materiale scumpe şi exotice, sunt la mare căutare. Un motiv ar fi acela că ajută îi ajută pe fumători să renunţe la viciu, prin învârtirea între degete a câte un kolomboy, ori de câte ori ar vrea să aprindă o ţigare.

„În fiecare zi, altfel”
Conceptul de lux al restaurantului presupune şi preocuparea pentru un ambient mereu atrăgător, realizat prin momente artistice care se desfăşoară încontinuu. Chiar şi la parter, unde există mese de tot felul, pentru două, sau patru persoane, dar şi pentru grupuri mai mari, programul muzical este asigurat de absolvenţi ai Academiei de Muzică, instrumentişti şi solişti vocali. Ei au la dispoziţie un pian, un saxofon şi un flaut şi cântă un repertoriu alcătuit din piese de jazz standard şi evergreen-uri.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite