Beneficiile participarii la TIB - contacte de afaceri, consolidarea imaginii, contracte valoroase

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Fara indoiala, Targul International Bucuresti a reusit, nu numai din cauza unei de-acum lungi istorii, sa se impuna la nivelul comunitatii de afaceri interne si internationale, devenind prin forta

Fara indoiala, Targul International Bucuresti a reusit, nu numai din cauza unei de-acum lungi istorii, sa se impuna la nivelul comunitatii de afaceri interne si internationale, devenind prin forta economica a participantilor si un barometru fidel al procesului de tranzitie si al rezultatelor sale. Un sondaj de opinie efectuat in randul expozantilor prezenti la TIB 2002 releva ca, din punctul de vedere al impresiei generale, peste 70 la suta dintre acestia au avut o opinie generala buna si foarte buna, fiind apreciate organizarea, structurarea pe saloane, cat si oportunitatile de afaceri conferite de Targul International Bucuresti. La obtinerea acestui rezultat favorabil a contribuit, in primul rand, faptul ca reprezentantii firmelor expozante, acoperind cele mai diverse domenii de activitate - productie, comert, servicii - si-au atins, in proportie de 80 la suta, obiectivele participarii la manifestarea expozitionala internationala: noi contacte de afaceri, consolidarea imaginii firmei, obtinerea de noi comenzi de vanzare, consolidarea relatiilor cu partenerii traditionali, o mai buna informare asupra pietei, lansarea de noi produse sau obtinerea de informatii privind concurenta, inovatiile si tendintele in domeniu. Dar iata, in continuare, cateva din impresiile asupra targului ale unora dintre participanti, solicitati sa-si spuna opinia asupra beneficiilor participarii la o astfel de manifestare: Liviu Costinescu, director general al ARES SA: "Inca de la infiintare, din 1990, compania noastra a participat la toate editiile TIB si TIBCO, fapt ce se datoreaza serviciilor din an in an mai bune oferite de Romexpo sub aspectul complexitatii si calitatii. In plus, ne-am bucurat de sprijin nu numai in organizarea si amenajarea standurilor, ci si in organizarea de simpozioane si intalniri de afaceri". Dan Gherghina, director al Sinterom SA: "Participarea noastra constanta la targ s-a datorat, in primul rand, rezultatelor intalnirilor cu reprezentantii multor firme participante sau vizitatoare care, nu de putine ori, s-au concretizat in contracte economice atat cu furnizorii de materii prime si materiale, cat si cu viitori clienti. Cu ocazia targurile s-au semnat contracte de zeci de milioane de dolari, cu firme din Egipt, Ungaria, Bulgaria, Italia, Franta sau SUA". Paul Maricutoiu, serviciul vanzari, Electromagnetica: "Electromagnetica vine dintotdeauna la TIB, unde are si locul ei, pe care se straduieste sa-l mentina neschimbat, an de an, in pavilionul 1 al Complexului expozitional Romexpo. De ce? TIB este o manifestare unde poti arata ca existi si de ce esti capabil. Aici se realizeaza contacte pretioase de afaceri, care se finalizeaza prin contracte economice deosebit de importante pentru societatea noastra". Ioan Andronache, director general al firmei Celsius 2000 SRL: "Din 1995 si pana astazi, prezenta noastra la TIB si Expo Construct este neintrerupta, dat fiind ca prin aceasta realizam doua obiective majore din punctul nostru de vedere: ne facem cunoscute produsele si identificam apoi acei parteneri cu care putem realiza colaborari serioase in fabricarea in cele mai bune conditii de calitate si pret a unor repere de care avem nevoie."

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite