Banca te ia la bani mărunţi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Banca Comercială Română (BCR) le cere clienţilor, persoane fizice, cât şi persoane juridice, să vină la oricare din unităţile băncii pentru actualizarea datelor personale. BCR precizează că aducerea la zi şi completarea acestora este o măsura impusă de lege şi toţi cei are au o relaţie cu o bancă din România au obligaţia să se conformeze.

Potrivit regulamentului Băncii Naţionale a României, privind cunoaşterea clientelei, toate băncile trebuie să obţină de la clienţii lor persoane fizice mai multe detalii.

Acestea se referă la datele de identificare, cele de contact şi adresa, naţionalitatea, ocupaţia şi, după caz, numele angajatorului ori natura activităţii proprii.

De asemenea, banca trebuie să afle, dacă este cazul, funcţia publică importantă deţinută, precum şi numele beneficiarului real.

Şi persoanele juridice trebuie să vină la bancă pentru completarea datelor precum denumirea, forma juridică, sediul social şi, dacă este cazul, sediul unde se situează centrul de conducere şi de gestiune a activităţii.

Banca mai trebuie să afle numărul de telefon, fax, adresa de poşta electronică, tipul şi natura activităţii desfăşurate.

Persoanele juridice mai trebuie să dea detalii despre identitatea celor desemnaţi să conducă firma, numele beneficiarului real sau despre grupul de persoane ce reprezintă beneficiarul real.

Mai trebuie dezvăluită şi identitatea persoanei care acţionează în numele clientului, precum şi informaţii pentru a se stabili că aceasta este autorizată/imputernicită în acest sens.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite