Antena 3 si-a atras publicul educat

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Conform cifrelor furnizate de TNS-AGB International in perioada 1.09-05.12 2005, Antena 3, in raport cu principalul competitor, Realitatea TV, se situeaza pe o pozitie superioara din punctul de vedere

Conform cifrelor furnizate de TNS-AGB International in perioada 1.09-05.12 2005, Antena 3, in raport cu principalul competitor, Realitatea TV, se situeaza pe o pozitie superioara din punctul de vedere al afinitatii la cele mai importante categorii de public urban: varsta cuprinsa intre 25 si 50 de ani, educatie medie si superioara, manageri si profesionisti. Daca persoanele din mediul urban cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani urmaresc in principal Antena 3 (102.3 % comparativ cu 49.4 % - Realitatea TV), iar publicul din segmentul 35-44 de ani este sensibil mai atras de Antena 3 (80.7-64.3), cele doua canale de stiri isi disputa aprig segmentul de public cu varste cuprinse intre 45-54 de ani. Realitatea TV conduce in cazul segmentului cu educatie primara, in cel al functionarilor si muncitorilor calificati si necalificati, iar Antena 3 se detasaza in randul publicului urban cu educatie superioara.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite