Agentia pentru Turism arata cifrele: 426.000 de euro pentru productia ghidului, 443.000 pentru promovare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Pretul intregului tiraj a ramas acelasi: 217.500 de euro, adica jumatate din cheltuielile alocate pentru productie

Nicu Radulescu, seful Agentiei Nationale pentru Turism, a oferit ieri cifrele referitoare la afacerea Guide Bleu Evasion Roumanie, ca precizari in urma publicat miercuri de Adevarul sub titlul "Guvernul a mai dat o gaura, de aproape 1 milion de euro, cu inca o "eterna si fascinanta Romanie"". Potrivit unui fax trimis la redactie, contractul cu Editura Hachette a fost semnat pentru o suma de 870.000 de euro, din care 427.000 de euro pentru productia propriu-zisa a ghidului si 443.000 pentru promovarea acestuia, care consta in conferinte de presa la Paris si Bruxelles, publicitate in mass-media si afisaj stradal in Paris si alte 25 de orase din Franta. Nicu Radulescu sustine ca in anul 2003 nu s-au facut plati pentru Hachette, intrucat editura a depasit termenele de finalizare a lucrarii. Printr-un act aditional, s-au stabilit noi termene, iar suma globala a fost redusa cu 70.000 de euro. Mesajul lui Nicu Radulescu nu lamureste totusi una din intrebarile ridicate de articolul din Adevul: cine a negociat contractul? Principalii protagonisti de la acea vreme, ministrul Dan Matei Agathon, seful Directiei de promovare turistica, Cristian Cutas, si adjuncta sa, Carmen Moraru, isi paseaza raspunderea de la unul la altul. Raspunsul e important, intrucat, potrivit cifrelor oficiale, suma alocata pentru productie, de 427.000 de euro, este aproape dubla fata de pretul intregului tiraj: 217.500 de euro.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite