Agenţia GMP a câştigat Leul de bronz la Festivalul de Publicitate Cannes Lion

0
Publicat:
Ultima actualizare:

România a câştigat primul premiu de creaţie pe mediile tradiţionale la festivalul de publicitate de la Cannes, prin bronzul obţinul de agenţia GMP, la categoria Press Lions. "A fost o

România a câştigat primul premiu de creaţie pe mediile tradiţionale la festivalul de publicitate de la Cannes, prin bronzul obţinul de agenţia GMP, la categoria Press Lions. "A fost o competiţie foarte strânsă, cu 7.000 de înscrieri", ne-a declarat, telefonic, Felix Tătaru, director general GMP. "Mâine (astăzi, n.r.) este finala pe TV, am rămas singurii finalişti din România. Sperăm să luăm şi acolo un premiu", s-a exprimat acesta. Lucrarea cu care GMP a intrat în concurs se numeşte "Note", a fost realizată pentru S.C. Carpalat şi promovează brandul Mândra, de la Sibiu. Performanţa notabilă o constituie faptul că acest premiu românesc a revenit unei agenţii independente. GMP a realizat campania preşedintelui Traian Băsescu în 2004 şi recenta campanie pentru referendum. Campania Avon împotriva cancerului la sân, realizată de Starcom România, a obţinut un Silver Lion la categoria "Cea mai bună campanie socială", în cadrul aceluiaşi festival. Anul acesta, 14 agenţii româneşti s-au înscris în competiţia Cannes Lion.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite