Afacerile Gerocossen au crescut cu 10%

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Producătorul de cosmetice Gerocossen a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 8,7 milioane de lei (2,5 milioane de euro), în creştere cu 10% comparativ cu perioada similară din

Producătorul de cosmetice Gerocossen a înregistrat în primele nouă luni o cifră de afaceri de 8,7 milioane de lei (2,5 milioane de euro), în creştere cu 10% comparativ cu perioada similară din 2005, a declarat directorul de marketing al companiei, Andreea Sas. Pentru 2006, Gerocossen anticipează o cifră de afaceri de peste 11 milioane de lei (3,1 milioane de euro), în creştere cu 26% faţă de anul trecut. Piaţa românească de cosmetice este în continuă creştere, pentru acest an fiind estimat un avans de 15-20%, comparativ cu valoarea înregistrată în 2005, de 200-250 milioane de euro, potrivit reprezentantului Gerocossen. Evoluţia este stimulată de un nivel mai ridicat al gradului de informare a consumatorilor, de majorarea puterii de cumpărare, dar şi de dezvoltarea reţelelor de supermarketuri şi hipermarketuri, care încep să concentreze volume importante de vânzări. Gerocossen a fost înfiinţată în 1990 şi deţine un portofoliu circa 100 de produse de îngrijire a părului, tenului, de protecţie solară sau pentru corp. Alţi producători autohtoni de produse cosmetice şi de îngrijire personală sunt Farmec Cluj, Elmiplant Bucureşti, Lotus, Papillon, Dr. Soleil şi Genmar. Cea mai mare parte a pieţei este împărţită însă de multinaţionale.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite